اهدای بسته های موادغذایی و لوازم ضروری به زلزله زدگان اندیکا

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 مهر 1400 | 10:30 ق.ظ
اهدای بسته های موادغذایی و لوازم ضروری به زلزله زدگان اندیکا سرهنگ سیدرسول موسوی گفت: با دستور فرماندهی سپاه مبنی بر کمک به زلزله زدگان شهرستان اندیکا، این معاونت با بسیج همه امکانات اعم از خودرویی و همچنین تامین مایحتاج اولیه مردم از قبیل؛ موادغذایی، تانکر آب ثابت، آب معدنی، پتو، والر، بخاری نفتی و سایر ملزومات موردنیاز وارد صحنه امدادرسانی شد.   وی افزود: هم […]

سرهنگ سیدرسول موسوی گفت: با دستور فرماندهی سپاه مبنی بر کمک به زلزله زدگان شهرستان اندیکا، این معاونت با بسیج همه امکانات اعم از خودرویی و همچنین تامین مایحتاج اولیه مردم از قبیل؛ موادغذایی، تانکر آب ثابت، آب معدنی، پتو، والر، بخاری نفتی و سایر ملزومات موردنیاز وارد صحنه امدادرسانی شد.

 

وی افزود: هم اکنون توزیع مقادیر زیادی مواد غذایی و بسته‌های بهداشتی موردنیاز مردم زلزله زده اندیکا به ویژه در مناطق روستایی و عشایری در حال توزیع است.

سرهنگ موسوی اظهار داشت: امدادرسانی و همراهی با مردم زلزله زده در مناطق محروم ادامه دارد و تا رفع کامل مشکلات و محرومیت‌های به آن‌ها خدمت می‌کنیم.

 

به گفته مسئول آماد و پشتیبانی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان؛ ۵۰۰ بسته موادغذایی، ۵۰ دستگاه بخاری نفتی، حدود ۱۰۰ تانکر ثابت بین زلزله زدگان توزیع شده است و تعداد دیگری بسته در حال آماده سازی هستند و به آن‌ها اهدا خواهند شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار