شهردار اهواز: افزایش سرانه تفریحی و ورزشی در شهر زمینه ساز استعداد یابی قهرمانان است

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 مهر 1400 | 08:17 ق.ظ
شهردار اهواز: افزایش سرانه تفریحی و ورزشی در شهر زمینه ساز استعداد یابی قهرمانان است شهردار اهواز در مراسم تجلیل از افتخار آفرینان پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ قهرمانان این حوزه را جزو سرمایه های ملی خواند و گفت: با افزایش سرانه های تفریحی و ورزشی در سطح شهر زمینه را برای استعدادیابی هرچه بیشتر در میان جوانان و قهرمانان فراهم می کنیم. بعد از ظهر یکشنبه ۱۸ مهرماه مراسم تجلیل و […]

شهردار اهواز در مراسم تجلیل از افتخار آفرینان پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ قهرمانان این حوزه را جزو سرمایه های ملی خواند و گفت: با افزایش سرانه های تفریحی و ورزشی در سطح شهر زمینه را برای استعدادیابی هرچه بیشتر در میان جوانان و قهرمانان فراهم می کنیم.

بعد از ظهر یکشنبه ۱۸ مهرماه مراسم تجلیل و تقدیر از افتخار آفرینان خوزستانی پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در پارک جزیره اهواز با حضور رئیس کمیته پارالمپیک کشور، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل بهزیستی خوزستان، مدیرکل اداره امور اقتصاد و دارایی خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، شهردار اهواز، رئیس و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین برگزار شد.

در این مراسم رضا امینی شهردار اهواز ضمن تجلیل از برنامه های تشویقی برای جوانان و قهرمانان استان و کشور اظهار کرد: این قهرمانان نشان دادند که نقص عضوی از بدن دلیل بر محدودیت نیست و در صورت وجود فرصت، برای نام کشورشان افتخار آفرینی می کنند.

وی افزود: به عنوان شهردار و مجموعه شهرداری وظیفه داریم زمینه رفاه و تفریح و تفرج را برای مردم فراهم کنیم که قطعا آنچه باعث افزایش این زمینه ها خواهد شد وحدت و همدلی در کار است.

شهردار اهواز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مراسم قدردانی از استعدادهای ذیقیمت در حوزه پارالمپیک و ورزش تصریح کرد: امیدواریم با برنامه هایی که در آینده داریم و با افزایش سرانه های تفریحی و ورزشی در سطح شهر و امکانات حوزه بانوان بتوانیم زمینه را برای استعداد یابی بیشتر در بین جوانان فراهم کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار