مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد: اولین اولویت، پرداخت حقوق معوقه کارکنان شرکت نیشکر هفت تپه است

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 مهر 1400 | 15:31 ب.ظ
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد: اولین اولویت، پرداخت حقوق معوقه کارکنان شرکت نیشکر هفت تپه است دکتر عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار داشت: اولین اقدام برای بهبود شرایط شرکت هفت‌تپه پرداخت حقوق معوقه کارگران است؛ بانک ملی و صادرات همکاری‌های لازم را خواهند داشت. ناصری افزود: در رابطه با بحث بازسازی، در تلاشیم تا مزارع را زیر کشت برده و کارخانه را با اورهال به چرخه […]

دکتر عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار داشت: اولین اقدام برای بهبود شرایط شرکت هفت‌تپه پرداخت حقوق معوقه کارگران است؛ بانک ملی و صادرات همکاری‌های لازم را خواهند داشت.

ناصری افزود: در رابطه با بحث بازسازی، در تلاشیم تا مزارع را زیر کشت برده و کارخانه را با اورهال به چرخه تولید ببریم که این موضوع دو ماه زمان‌بر است.

وی ادامه داد: برداشت را از ابتدای آبان آغاز خواهیم کرد اگر شرکت آماده نشد می‌توانیم محصول را به سایر کارخانجات کشت‌وصنعت منتقل کنیم.

گفتنی است، در جلسه‎ای روز گذشته یکشنبه که به ریاست معاون اول رئیس‎جمهور برگزار شد، مدیریت کشت‎وصنعت هفت‎تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد.

لازم به ذکر است، پرداخت تسهیلات جدید از سوی بانک‎های ملی و صادرات برای تسهیل امور شرکت هفت‎تپه و پرداخت معوقات به‎ویژه پرداخت حقوق پرسنل، دستمزد کارگران و تامین هزینه‎های جاری آن و همچنین امهال بدهی‎های این شرکت از دیگر مصوبات مهم این جلسه بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار