مدیرعامل نفت و گاز گچساران از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه تولید این شرکت خبر داد

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 مهر 1400 | 08:32 ق.ظ
مدیرعامل نفت و گاز گچساران از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه تولید این شرکت خبر داد مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از تحقق افزون بر ۱۰۰ درصدی برنامه تولید این شرکت در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد. جلسه پیش بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران روز شنبه ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۰ با حضور مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به صورت […]

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از تحقق افزون بر ۱۰۰ درصدی برنامه تولید این شرکت در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

جلسه پیش بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران روز شنبه ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۰ با حضور مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

 در این نشست، مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به تشریح فعالیت‌های این شرکت پرداخت و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون این شرکت با توجه به مشکلات در زمینه‌های تحریم و محدودیت های ناشی از بیماری کرونا توانست با همکاری مدیریت‌ها و کارکنان زحمتکش و با احتساب کاهش تکلیفی، پیش‌بینی تولید ۱۰۰.۰۳ درصد را محقق نماید که دستاورد بزرگی برای این شرکت به شمار می رود.

 صیدالی در ادامه گفت: از اهم فعالیت‌های انجام شده در سال جاری می‌توان به ۶۰۸ مورد آزمایش بر روی چاه ها ، ۸ مورد اسیدکاری، ۹ مورد رفع موانع و تمیزکاری، ۳ مورد زنده سازی و ۳ مورد مشبک کاری اشاره کرد که جمعاً ۷۱۷ مورد فعالیت روی چاه ها انجام شده که عمدتاً مربوط به بخش بازرسی فنی است.

 مدیرعامل نفت و گاز گچساران ادامه داد: میزان نفت جمع‌آوری شده نیز ۰۰۰ ۹۵ هزار بشکه بوده که با استفاده از تفکیک گرهای  سیار  MOS و MOT  در راستای حفظ محیط زیست انجام شده است.

 صیدالی در پایان گفت: در بخش عملیات با توجه به تحریم و عدم امکان تولید حداکثری، نسبت به انجام تعمیرات اساسی و ترمیم خطوط لوله‌ها به ویژه خطوط لوله صادراتی اقدامات مهمی توسط همکاران پرتلاش این مجموعه صورت گرفت که شایسته قدردانی است


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار