آب شادگان قابلیت شرب ندارد / بروز مشکلات پوستی در پی استحمام

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 مهر 1400 | 11:07 ق.ظ
آب شادگان قابلیت شرب ندارد / بروز مشکلات پوستی در پی استحمام مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با اشاره به مشکلات آب شرب این منطقه گفت: آب شادگان حتی برای استحمام مناسب نیست و موجب بروز مشکلات پوستی به ویژه در کودکان شده است. دکتر نورالله طاهری‌نسب با اشاره به وضعیت آب شرب شادگان، اظهار کرد: در حال حاضر EC آب شهری شادگان ۲۵۰۰ میکروموس است […]

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با اشاره به مشکلات آب شرب این منطقه گفت: آب شادگان حتی برای استحمام مناسب نیست و موجب بروز مشکلات پوستی به ویژه در کودکان شده است.

دکتر نورالله طاهری‌نسب با اشاره به وضعیت آب شرب شادگان، اظهار کرد: در حال حاضر EC آب شهری شادگان ۲۵۰۰ میکروموس است که نسبت به ماه گذشته وضعیت بهتر شده است.

وی افزود: میزان مطلوبیت میکروبی آب شهری شادگان نیز ۶۵ درصد و میزان مطلوبیت کدورت آب نیز ۴۸ درصد است. هر چند این شاخصه‌ها نسبت به ماه گذشته کمی بهتر شده اما همچنان آب مشکل دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: آب شرب شادگان دارای کیفیت مناسبی نیست و قابلیت شرب ندارد. آب شادگان حتی برای استحمام مناسب نیست و موجب بروز مشکلات پوستی به ویژه در کودکان شده است.

پیش از این نیز حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده شادگان در مجلس با اشاره به وضعیت آب این منطقه گفته بود: آبی که به شادگان به عنوان آب شرب تحویل داده می‌شود فاضلاب است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار