هشدار پلیس فتا خوزستان ،مراقب کلاهبرداری با عنوان”کارگزار ارز” باشید

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 مهر 1400 | 12:00 ب.ظ
هشدار پلیس فتا خوزستان ،مراقب کلاهبرداری با عنوان”کارگزار ارز” باشید سرهنگ علی حسینی بیان داشت : پس از وصول یک فقره پرونده از مقام قضایی به پلیس فتا استان خوزستان مبنی بر کلاهبرداری در پیام رسان تلگرام با عنوان اولین کارگزار بدون واسط ارز در ایران “تبدیل پول به ارز” به مبلغ یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال، پرونده ویژه تشکیل و در دستور کار کارشناسان پلیس […]

سرهنگ علی حسینی بیان داشت : پس از وصول یک فقره پرونده از مقام قضایی به پلیس فتا استان خوزستان مبنی بر کلاهبرداری در پیام رسان تلگرام با عنوان اولین کارگزار بدون واسط ارز در ایران “تبدیل پول به ارز” به مبلغ یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال، پرونده ویژه تشکیل و در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی فنی انجام شده هویت متهم مورد شناسایی قرار گرفت و محل سکونت وی نیز در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی شد.

سرهنگ حسینی ادامه داد: با اخذ دستور قضایی در یک عملیات غافلگیرانه ، متهم که قصد فرار به خارج از کشور را داشت دستگیر و برای ادامه تحقیق در اختیار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا خوزستان خاطر نشان کرد: متهم با تبلیغات گسترده با عنوان تبدیل پول به ارز در شبکه اجتماعی تلگرام، کاربران را فریب داده است.

سرهنگ حسینی از معرفی متهم پرونده به دادسرا برای تکمیل مراحل قانونی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: برای انجام هرگونه مبادلات ارزی به کارگزاری‌ معتبر و رسمی که دارای مجوز است مراجعه کرده و فریب تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی را نخورند.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت:  شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir در بخش فوریت‌های سایبری گزارش کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار