ممنوعیت شکار پرندگان در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 مهر 1400 | 09:55 ق.ظ
ممنوعیت شکار پرندگان در خوزستان رئیس اداره حیات وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به افزایش گشت‌ها برای جلوگیری از شکار غیرمجاز، اظهار کرد: در همین راستا، دو سال است که صدور پروانه شکار و صید پرندگان در زیستگاه‌های خوزستان ممنوع شده است. رحیم الوندی افزود: با توجه به اینکه احتمال آلودگی پرندگان مهاجر به آنفلوآنزای فوق حاد […]

رئیس اداره حیات وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به افزایش گشت‌ها برای جلوگیری از شکار غیرمجاز، اظهار کرد: در همین راستا، دو سال است که صدور پروانه شکار و صید پرندگان در زیستگاه‌های خوزستان ممنوع شده است.

رحیم الوندی افزود: با توجه به اینکه احتمال آلودگی پرندگان مهاجر به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان وجود دارد، تاکید می‌شود که مردم از شکار پرندگان خودداری کنند. همچنین با توجه به خطر شیوع این بیماری، باید از خرید و مصرف گوشت هر گونه پرنده وحشی پرهیز شود.

وی بیان کرد: اگر مردم از فروشندگان و دست‌فروشان، پرنده خریداری نکنند طبیعتا این افراد درآمدی نخواهند داشت و نسبت به صید و شکار پرندگان اقدام نمی‌کنند.

رئیس اداره حیات وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان افزود: مردم در صورت مشاهده لاشه پرندگان، از دست زدن به لاشه پرهیز کنند و سریعا موضوع را به ادارات محیط زیست و دامپزشکی اطلاع دهند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار