سفیر ارمنستان: ظرفیتهای خوزستان در توسعه روابط تجاری ایران وارمنستان موثر است

تاریخ انتشار: شنبه 24 مهر 1400 | 10:33 ق.ظ
سفیر ارمنستان: ظرفیتهای خوزستان در توسعه روابط تجاری ایران وارمنستان موثر است سفیر ارمنستان در ایران با اشاره به سفر ۲ روزه خود به خوزستان گفت: ظرفیت های اقتصادی این استان استراتژیک در توسعه روابط تجاری جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان تاثیرگذار است.

به گزارش کشاورزی پرس، آرتاشس تومانیان شامگاه سه شنبه در بدو ورود به فرودگاه اهواز اظهارداشت: این سفر به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز صورت گرفته است تا ظرفیت های اقتصادی استان خوزستان مورد بررسی قرار گیرد.
وی ادامه داد: بررسی این ظرفیت ها با هدف توسعه روابط تجاری بین ایران و ارمنستان خواهد بود تا سطح همکاری های اقتصادی بین ۲ کشور افزایش بیشتری داشته باشد.
سفیر ارمنستان در ایران با اشاره به اینکه شروع خوبی را از سوی مقامات استان خوزستان برای توسعه روابط شاهد هستیم گفت: به واسطه دعوت اتاق بازرگانی اهواز، استقبال گرمی از ما صورت گرفته است و امیدواریم در ادامه این سفر به دستاوردهای سازنده و اثرگذاری منجر شود.
تومانیان افزود:در این سفر بعد از نشست با فعالان اقتصادی، با استاندار خوزستان دیدار سازنده و راهبردی انجام خواهد شد.
وی بازدید از جاذبه های گردشگری، خطوط تولیدی صنعتی و کشاورزی استان خوزستان را از برنامه های خود در سفر به استان خوزستان عنوان کرد.
سفیر ارمنستان به تجربه خود از سفر به استان های ایران اشاره کرد و گفت: »ما در اهواز شاهد برخورد و استقبال گرمی بودیم و همه چیز از برخورد اول شروع می شود. «بازدید از برخی مجتمع های پرورش ماهی استان، کارخانجات نیشکر و دیدار با فعالان بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی اهواز بخشی از سفر ۲ روزه
سفیر ارمنستان به استان خوزستان خواهد بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار