مجمع عمومی بطور فوق‌العاده تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

تاریخ انتشار: شنبه 24 مهر 1400 | 08:44 ق.ظ
مجمع عمومی بطور فوق‌العاده تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد  ۲۰ مهرماه مجمع عمومی بطور فوق‌العاده تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور هیات مدیره، مدیرعامل و اعضا تعاونی مصرف کارکنان و نماینده موسسه سینا فکر به عنوان حسابرس مستقل در تالار اجتماعات شرکت برگزار شد. حسین ناطقی مدیر عامل تعاونی مصرف کارکنان در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به سهامداران محترم، […]

 ۲۰ مهرماه مجمع عمومی بطور فوق‌العاده تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور هیات مدیره، مدیرعامل و اعضا تعاونی مصرف کارکنان و نماینده موسسه سینا فکر به عنوان حسابرس مستقل در تالار اجتماعات شرکت برگزار شد.

حسین ناطقی مدیر عامل تعاونی مصرف کارکنان در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به سهامداران محترم، گزارشی از فعالیت های تعاونی را در سال۹۹به صورت مختصر ارایه نمود.

ناطقی افزود، خوشبختانه تعاونی مصرف کارکنان شرکت با همدلی هیئت مدیره و همت پرسنل توانست در سال گذشته به سود ده برابری نسبت به دوره قبل دست یابد که خود برگ زرین بر عملکرد فوق العاده و تایید تصمیمات مأخوذه بوده است که پرداخت سودسهام در دوسال نشان ازاین موضوع دارد.

وی در پایان گفت، امیدواریم با عنایات هییت مدیره محترم شرکت فولاداکسین و حمایتهای دلسوزانه مدیرعامل محترم آن شرکت بتوانیم دایره فعالیتهای خود راتوسعه بخشیم و در ارائه خدمت به سهامداران محترم کوشا و خوشنام باشیم.

اسماعیل حمید رئیس مجمع نیز گفت، در خصوص صورت های مالی تعاونی همانگونه که مستحضرید در سال مالی ۹۸ تعاونی مصرف در زیان بود و خوشبختانه این امر در سال گذشته رشد چشمگیری داشت، وی این دستاورد را مرهون اهتمام هییت مدیره، مدیرعامل تعاونی و سایر اعضا تعاونی دانست.

در ادامه آقای داوودی نماینده موسسه حسابرسی سینا فکرخاطر نشان کرد، برای اولین بار صورتهای مالی تلفیقی از سوی تعاونی ارائه گردید و همچنین برای اولین بار صورت مالی سال ۹۹ تعاونی مصرف، گزارش مقبول از موسسه حسابرسی را اخذ کرده است.

همایون پرویزیان عضو هیات مدیره تعاونی مصرف نیز گزارشی از عملکرد تعاونی و نحوه تقسیم سود حاصله را ارایه نمود.

وی اضافه کرد، سهم هر نفر تا قبل از سال ۹۸ مبلغ سیصد هزار ریال بوده که بعد از اقدامات ارزشمند دو سال اخیر سهم هر نفر به مبلغ یازده میلیون و صد و بیست هزار ریال افزایش یافته است، همچنین امسال برای هر عضو مبلغ چهار میلیون ریال حق السهم واریز خواهد شد.

در ادامه اعضاء تعاونی سوالات خود را پیرامون عملکرد تعاونی از هیات رییسه مجمع مطرح کردند و به سوالات مطرح شده پاسخ داده شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار