اتمام پروژه مکانیزاسیون کالاهای مجموعه سد و نیروگاه مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 مهر 1400 | 14:41 ب.ظ
اتمام پروژه مکانیزاسیون کالاهای مجموعه سد و نیروگاه مسجدسلیمان مدیر تعمیرات سد و نیروگاه مسجدسلیمان در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از اتمام پروژه شناسایی، ثبت در نرم افزار و چیدمان جدید کالاهای مجموعه سد و نیروگاه مسجدسلیمان توسط گروه های اجرایی نگهداری و تعمیرات ناحیه مسجدسلیمان خبر داد .

” ابراهیم شجاعی ” با بیان این خبر اظهار داشت : مجموعه انبارهای سد و نیروگاه مسجدسلیمان شامل قطعات یدکی نیروگاه، تجهیزات و متریال مصرفی، ابزار مخصوص تجهیزات نیروگاه، دستگاه های تست و اندازه گیری و … می باشد. با توجه به تعداد قطعات موجود در مجموعه انبارهای فوق که بالغ بر هفت هزار قلم کالا پیش بینی شده بود و مشکلاتی که برای تهیه اجناس نو وجود داشت، پس از بررسی های میدانی، تصمیم گرفته شد که کالاهای انبار فوق شناسایی و بر اساس کدینگ جدید و کالا محور دسته بندی گردند.

وی افزود : بر این اساس پس از بررسی، شناسایی و تهیه نرم افزار انبارداری، کارگروه های اجرایی تشکیل و عملیات شناسایی کالاها آغاز گردید. در این پروسه فعالیت های شناسایی، کدینگ و ثبت در نرم افزار و در نهایت سرویس، بسته بندی و چیدمان در دستور کار قرار گرفت.

شجاعی در پایان گفت : پروژه فوق در راستای مکانیزاسیون کالاهای انبار و جهت سهولت دسترسی سازمان آب و برق خوزستان و سایر نیروگاه ها به کالاهای مشترک نیروگاه های برق آبی با محوریت دفتر بهره برداری نیروگاه ها سازمان آب وبرق خوزستان و معاونت مهندسی شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه مسجدسلیمان تعریف و با موفقیت به پایان رسید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار