تعهد ۱۸۰۰ میلیارد ریالی شرکت ملی نفت برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در سه شهر ‏خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 مهر 1400 | 08:10 ق.ظ
تعهد ۱۸۰۰ میلیارد ریالی شرکت ملی نفت برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در سه شهر ‏خوزستان شرکت ملی نفت ایران پرداخت حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرهای اندیکا، لالی و مسجدسلیمان در زمینه‌ راه، مسکن، نوسازی و ترمیم مدارس با اولویت و بدون محدودیت را متعهد شد. محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران شامگاه جمعه (۲۳ مهرماه) در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه ویژه […]

شرکت ملی نفت ایران پرداخت حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرهای اندیکا، لالی و مسجدسلیمان در زمینه‌ راه، مسکن، نوسازی و ترمیم مدارس با اولویت و بدون محدودیت را متعهد شد.

محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران شامگاه جمعه (۲۳ مهرماه) در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه ویژه مناطق زلزله زده اندیکا در استانداری خوزستان با اعلام این مطلب اظهار کرد: با اجرای هر کدام از پروژه‌های مربوطه، اعتبار لازم بدون محدودیت پرداخت می شود.
وی افزود: تخصیص اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریالی برای ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در مسجد سلیمان نیز به عنوان دیگر تعهدات شرکت ملی نفت ایران تا پایان امسال تامین می شود و آمادگی داریم اعتبار لازم را با ارسال صورت وضعیت‌ها با قید اولویت پرداخت کنیم.

معاون وزیر نفت ادامه داد: با مشارکت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، شرکت‌های ملی مناطق نفت خیز جنوب، بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان و بهره برداری نفت و گاز آغاجاری خدمات امداد رسانی به مناطق زلزله زده انجام شد که توزیع بسته های موادغذایی، اعزام کامیون حمل سوخت، بیل مکانیکی، آب معدنی، موکت، پتو و بسته معیشتی از جمله این خدمات بود.

خجسته مهر در ادامه با اشاره به اینکه با وجود قانون متوازن می توانیم وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی را انجام دهیم، گفت: این قانون به شکلی نوشته شده که بهره وری استفاده از منابع را کم می‌کند و گاهی نمی توانیم در یک منطقه خاص از آن استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: این قانون باید به گونه ای اصلاح شود که در کل منطقه و خوزستان بر اساس پروژه‌های تعریف شده مورد استفاده قرار گیرد که در فرصت مناسب اصلاحیه قانون متوازن پیشنهاد و برای دولت ارسال می‌شود.

این نشست با حضور محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهوری که برای بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا به خوزستان سفر کرده بود برگزار شد


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار