توانمند سازی زندانیان در اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 مهر 1400 | 11:01 ق.ظ
توانمند سازی زندانیان در اهواز  شهرام ملایی هزاروندی رییس مرکزمهارت‌های پیشرفته، کارآفرینی و کسب و کار خوارزمی اهواز گفت: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد اشتغال دوره کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار با رویکرد توانمند سازی زندانیان در اهواز برگزار شد. او بیان داشت: توانمندسـازی نیروی انسانی از طریق آموزش مهارت‌های شغلی و تخصصی، در راسـتای ترغیـب و […]

 شهرام ملایی هزاروندی رییس مرکزمهارت‌های پیشرفته، کارآفرینی و کسب و کار خوارزمی اهواز گفت: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد اشتغال دوره کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار با رویکرد توانمند سازی زندانیان در اهواز برگزار شد.

او بیان داشت: توانمندسـازی نیروی انسانی از طریق آموزش مهارت‌های شغلی و تخصصی، در راسـتای ترغیـب و توسـعه کارآفرینی در بین زندانیان، یکی از این راهکار‌های اساسی که می‌تواند به عرضه نیروی انسانی توانمند، کارآفرین و در نهایت کاهش ناهنجاری‌ها و مشکلات اقتصادی مختلف منجر شود.

ملایی هزاروندی افزود: در همین زمینه نشست تخصصی با حضور ایگدر معاون اداره کل زندان‌ها و کارشناسان این حوزه در مرکز خوارزمی برگزار گردید و برگزاری دوره‌های کسب و کار و کارآفرینی به عنوان یک ضرورت در را کاهش جرم و بزهکاری مطرح و به عنوان الویت جهت آموزش مصوب شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار