خوزستان برای مواجهه با پیک جدید کرونا آماده است

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 مهر 1400 | 09:25 ق.ظ
خوزستان برای مواجهه با پیک جدید کرونا آماده است  فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به وضعیت بیماری در کشور و استان، آمادگی لازم برای مواجهه با پیک جدید کرونا در خوزستان وجود دارد و تمام دارو‌ها و تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز برای مقابله با ورود پیک جدید بیماری را آماده کرده و از این جهت مشکلی نداریم. او […]

 فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به وضعیت بیماری در کشور و استان، آمادگی لازم برای مواجهه با پیک جدید کرونا در خوزستان وجود دارد و تمام دارو‌ها و تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز برای مقابله با ورود پیک جدید بیماری را آماده کرده و از این جهت مشکلی نداریم.

او با بیان اینکه در فاز اول ۲ هزار تخت بیمارستانی در خوزستان برای بستری بیماران پیش بینی کرده ایم که تا سه هزار تخت قابل افزایش است، افزود: حدود ۴۰۰ تخت آی سی یو در فاز اول تدارک دیده شده که توان افزایش این تعداد به ۵۵۰ تخت آی سیو وجود دارد.

ابول نژادیان بیان داشت: پیش بینی می‌شود در هفته دوم آبان ماه پیک جدید بیماری را داشته باشیم و به لحاظ دستگاه اکسیژن ساز مشکلی نداریم و همه تدارکات لازم در این خصوص لحاظ شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: ۶۷ درصد جمعیت هدف خوزستان حداقل یک دُز واکسن را دریافت کردند از مردم خوزستان می‌خواهیم هر چه سریعتر به مراکز تجمیعی مراجعه کرده و واکسن تزریق کنند.

۱۲ شهر خوزستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی قرار دارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار