عملیات اورهال، تست و شستشوی تجهیزات پست فشار قوی نیروگاه مسجدسلیمان آغاز شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 مهر 1400 | 14:52 ب.ظ
عملیات اورهال، تست و شستشوی تجهیزات پست فشار قوی نیروگاه مسجدسلیمان آغاز شد مدیر پست های بلافصل در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از آغاز اورهال سالیانه، عملیات شستشوی مقره ها و تجهیزات کلیدخانه ۴۰۰ کیلو ولت نیروگاه مسجد سلیمان خبر داد.

غلامرضا قصابیان گفت: بنا به درخواست واحد  نظارت شرکت  تولید و بهره برداری نیروگاه مسجد سلیمان، عملیات شستشوی تجهیزات و مقره های پست ۴۰۰  کیلو ولت آن نیروگاه، توسط پرسنل تلاشگر شرکت بصورت مرحله ای  آغاز شد. 

وی تصریح کرد: اورهال سالیانه شامل آچارکشی و تست های روتین بر روی تجهیزات و رله ها در پست نیروگاه مسجد سلیمان به نحو مطلوبی در حال انجام می باشد .

قصابیان در انتها با اشاره به اینکه عملیات فوق، بهبود وضعیت پایداری انتقال انرژی در پست های مذکور و ارتقای آمادگی تولید نیروگاه را به همراه داشته و نقش بسیار مهمی در قابلیت اطمینان و بهبود و ضعیت شبکه برق کشور ایفا می‌کند؛ افزود : هرگونه آلودگی و غبار روی مقره ها و تجهیزات فشارقوی باعث کم شدن قدرت عایقی آنها و منجر به اتصال کوتاه  بر روی آن تجهیزات  می گردد ، که باعث  خاموشی و از بین رفتن بخشی از توان انتقالی شبکه خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار