رییس سازمان بسیج رسانه استان خوزستان :

مطالبه گری رسانه ها، راهگشای مشکلات است

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 مهر 1400 | 19:24 ب.ظ
مطالبه گری رسانه ها، راهگشای مشکلات است رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: نشست مطالبه گری و جهاد رسانه ای بسیج رسانه خوزستان با هدف بررسی مشکلات عشایر در منطقه زلزله زده اندیکا و ایذه برگزار گردید واین مطالبه گری رسانه ها راهگشای مشکلات است

سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت ؛ این نشست با هدف مطالبه گری و بررسی مشکلات مردم عشایر منطقه زلزله زده و همچنین نوع خدمات رسانی هلال احمر و امورعشایر استان برگزار شد‌.

بهمئی عنوان کرد مطالبه گری از مدیران از اولویت های قرارگاه مطالبه گری می باشد و این قرارگاه از همه مدیران ، مسئولین و نمایندگان مجلس دعوت و به بررسی مسائل و مشکلات مردم جهت ارائه راهکارهای مناسب می پردازد.

وی افزود :همه مدیران باید پاسخگوی مردم و رسانه ها باشند رسانه ها به عنوان رابط مردم و مسئولین می توانند نقش مهمی در شناسایی مشکلات و آسیب ها و رفع این مشکلات داشته باشند.

بهمئی با اشاره به اینکه حوادث غیر قابل پیش بینی و فاجعه بار در همه نقاط زمین در حال تکرار است اظهار کرد خوب است برای امداد رسانی و کمک به حادثه دیدگان تدبیری اندیشیده شود که همه بخش های مسئول و نهاد های ذیربط بدون فوت وقت و با کمترین ضریب خطا به کمک مردم حادثه دیده بشتابند و به گونه ای برخورد نشود که انگار اولین بار است که در کشور چنین اتفاقات ناگواری رخ می دهد.
آنچه که مورد تاکید است توجه به نقش رسانه ها در پیگیری لحظه به لحظه و مطالبه از مسئولین در انجام وظایف محوله است .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار