اهدای نهال درخت و درختچه از سوی شهرداری منطقه چهار

تاریخ انتشار: دوشنبه 26 مهر 1400 | 09:13 ق.ظ
اهدای نهال درخت و درختچه از سوی شهرداری منطقه چهار مدیر منطقه چهار از اهدای چندین اصله نهال درخت و درختچه بین شهروندان در حوزه استحفاظی خود خبر داد. پوریا راهنورد مدیر منطقه با بیان اینکه همه شهروندان کلانشهر اهواز باید در حفظ و توسعه فضای سبز احساس مسئولیت نمایند از توزیع تعدادی اصله نهال درخت شاه توت درپارک ترافیکی بهاران جهت کمک به ارتقا […]
مدیر منطقه چهار از اهدای چندین اصله نهال درخت و درختچه بین شهروندان در حوزه استحفاظی خود خبر داد.
پوریا راهنورد مدیر منطقه با بیان اینکه همه شهروندان کلانشهر اهواز باید در حفظ و توسعه فضای سبز احساس مسئولیت نمایند از توزیع تعدادی اصله نهال درخت شاه توت درپارک ترافیکی بهاران جهت کمک به ارتقا فرهنگ کاشت درخت، توسط این شهرداری بین شهروندان خبر داد و افزود: با توجه به تاثیر وجود درختان در فضاهای شهری و منازل شهروندان از شهروندان خواست تا با کاشت نهال علاوه بر ایجاد منظر سبز و زیبا در محیط زندگی سهمی در پاکیزگی هوای شهر داشته باشند.
وی ضمن عنوان این مطلب که باید حفظ و حراست از درختان و فضای سبز و کاشت آن به یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شود، گفت: امروز در پارک ترافیکی بهاران توسط شهرداری منطقه چهار بین شهروندان توزیع شد.
راهنورد تاکید کرد: وجود فضای سبز از نیازهای مهم شهرهای کنونی است که سبب آرامش روحی، روانی و افزایش امید به زندگی در میان شهروندان می شود که این امر خطیر و مهم برعهده شهرداری است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار