تشکیل بیش از پنج هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 26 مهر 1400 | 08:37 ق.ظ
تشکیل بیش از پنج هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان امیر حسین نظری گفت: پنج هزار و ۸۸۲ پرونده تخلف صنفی در ۶ ماهه نخست امسال در خوزستان تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است. رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان بیان کرد: در این بازه زمانی ۱۰۴ هزار و ۸۱۴ مورد بازرسی از اصناف در سطح استان انجام و ۶ […]

امیر حسین نظری گفت: پنج هزار و ۸۸۲ پرونده تخلف صنفی در ۶ ماهه نخست امسال در خوزستان تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان بیان کرد: در این بازه زمانی ۱۰۴ هزار و ۸۱۴ مورد بازرسی از اصناف در سطح استان انجام و ۶ هزار و ۵۸۴ مورد تخلف کشف و شناسایی شد.

وی با بیان اینکه ۵۲۶ ناظر برای انجام بازرسی ها از سازمان صمت خوزستان در این مدت به کار گرفته شدند گفت: در این مدت همچنین هشت هزار و ۳۱۶ مورد گزارش تخلف صنفی از مردم دریافت شد.

رییس سازمان صمت خوزستان با اشاره به اینکه گشت های مشترک بازرسی با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان و نیروی انتظامی نیز انجام می شود بیان کرد: ارزش ریالی این تعداد پرونده تخلف بیش از یک هزار و ۱۲۴ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال بوده است.

در خوزستان ۱۲۰ هزار واحد صنفی وجود دارد.

طبق اعلام سازمان صمت خوزستان گرانفروشی و نزدن برچسب قیمت مهم ترین تخلف صنفی در این استان می باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار