تنیسور نیشکر مدال قهرمانی‌اش را به خانواده شهید لندی اهدا می‌کند

تاریخ انتشار: دوشنبه 26 مهر 1400 | 08:29 ق.ظ
تنیسور نیشکر مدال قهرمانی‌اش را به خانواده شهید لندی اهدا می‌کند ورزشکار نیشکر سومین مدال طلای جهانی خود در مسابقات تنیس روی میز کارگری را به خانواده شهید علی لندی نوجوان فداکار خوزستانی اهدا می کند.

جمال فتاحی یکشنبه ۲۵ مهرماه در حاشیه تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران صنعت توسعه نیشکر، عنوان کرد: به‌پاس ایثار و شجاعت مثال زدنی شهید علی لندی نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای در نجات دو بانوی گرفتار در آتش، مدال قهرمانی خود را به نمایندگی از شرکت توسعه نیشکر تقدیم خانواده این شهید می نماید.

وی افزود: هر چند مدال طلای قهرمانی در مقابل حرکت قهرمانانه این شهید ناچیز است ولی آن را با افتخار تقدیم خانواده بزرگوار این شهید می‌کنم.

شهید علی لندی نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای روز ۱۸ شهریورماه پس از وقوع آتش سوزی در خانه همسایه، با فداکاری تمام دو بانوی میانسال گرفتار در آتش را نجات داد و خود دچار ۹۱ درصد سوختگی شد و بر اثر شدت جراحات وارده روز جمعه ۲ مهرماه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

جمال فتاحی در سال ۹۷ نیز پس از کسب مدال طلای قهرمانی مسابقات کارگری فرانسه، مدال خود را به خانواده سردار شهید امید فرجی زنگنه اهدا کرد. سردار شهید فرجی زنگنه در حمله تروریستی ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ به مقام والای شهادت نائل شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار