شورای سیاست گذاری جشنواره شهر و رسانه از آخرین مهلت ارسال آثار خبر داد

تاریخ انتشار: دوشنبه 26 مهر 1400 | 18:56 ب.ظ
شورای سیاست گذاری جشنواره شهر و رسانه از آخرین مهلت ارسال آثار خبر داد مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز از تمدید فراخوان ارسال آثار جشنواره شهر و رسانه خبر داد و گفت: جشنواره شهر و رسانه متعلق به اصحاب رسانه است و روابط عمومی تنها به عنوان یک مجری و رابط عمل می کند. نشست شورای سیاست گذاری جشنواره شهر و رسانه روز دوشنبه ۲۶ مهرماه […]

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز از تمدید فراخوان ارسال آثار جشنواره شهر و رسانه خبر داد و گفت: جشنواره شهر و رسانه متعلق به اصحاب رسانه است و روابط عمومی تنها به عنوان یک مجری و رابط عمل می کند.

نشست شورای سیاست گذاری جشنواره شهر و رسانه روز دوشنبه ۲۶ مهرماه با حضور مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز، معاون رسانه ای اداره کل ارشاد خوزستان، مدیر خانه مطبوعات خوزستان و جمعی از مدیران خبرگزاری ها و مطبوعات در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد.

در این نشست امیر اهن جان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در خصوص برگزاری جشنواره شهر و رسانه اظهار داشت: برای برنامه ریزی جشنواره شهر و رسانه همواره از همفکری و نظر دوستان رسانه ای استفاده کرده و همچنان معتقدیم باید این جشنواره ها با نظر صاحبنظران و همکاران رسانه ای برگزار شود.

وی افزود: انتظار می رود با توجه به تلاشی که همواره برای برنامه ریزی این جشنواره انجام می گیرد، استقبال و رقابت بیشتری را شاهد باشیم.

آهن جان به آسیب های درونی و بیرونی جامعه مطبوعات و رسانه ها اشاره کرد و گفت: تعداد بالای پلتفرم های انتشار اخبار به ویژه در فضای مجازی، کار کنترل اخبار و رسانه را سخت کرده که باید در این خصوص برنامه ریزی بیشتری داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در خصوص راه های پیشنهادی اهالی رسانه برای افزایش کیفیت خروجی ها عنوان کرد: برگزاری دوره های آموزشی یکی از راه های ارتقاء دانش رسانه ای و افزایش کیفیت کار و علاقه مندی به کار رسانه استان است که همچنین در افزایش مشارکت در جشنواره های رسانه ای تاثیر می گذارد.

وی در ادامه از آمادگی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز برای همکاری در برگزاری دوره های آموزشی رسانه ای خبر داد و گفت: برگزاری این دوره ها با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اساتید، صاحبنظران و اصحاب رسانه قطعا در خروجی ها تاثیر چشمگیری دارد.

آهن جان در خصوص برگزاری جشنواره های رسانه ای خاطرنشان کرد: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری به عنوان مجری برگزاری جشنواره های رسانه ای این چنینی است و در واقع صاحبان اصلی این جشنواره اصحاب رسانه هستند.

همچنین در پایان این نشست مقرر شد تا آخرین مهلت فراخوان ارسال آثار برای جشنواره شهر و رسانه تعیین و پس از آن از منتخبانی که آثار خود را ارسال کردند، تجلیل بعمل آید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار