برخورد قاطع دادگستری ایذه با عاملان تیراندازی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 مهر 1400 | 10:09 ق.ظ
برخورد قاطع دادگستری ایذه با عاملان تیراندازی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه بر برخورد قاطع با افرادی که اقدام به تیراندازی و ایجادناامنی در مراسم مختلف و همچنین سطح شهر می‌کنند، تاکید کرد. یارمحمد رسالتی در گفتگو با روابط عمومی دادگستری خوزستان، اظهار کرد: باتوجه به موارد متعدد وقوع تیراندازی در مراسم و همچنین توسط اراذل و اوباش در این شهرستان، […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه بر برخورد قاطع با افرادی که اقدام به تیراندازی و ایجادناامنی در مراسم مختلف و همچنین سطح شهر می‌کنند، تاکید کرد.
یارمحمد رسالتی در گفتگو با روابط عمومی دادگستری خوزستان، اظهار کرد: باتوجه به موارد متعدد وقوع تیراندازی در مراسم و همچنین توسط اراذل و اوباش در این شهرستان، جلسه شورای تامین با موضوع مربوطه برگزار و تصمیماتی در خصوص اجرای اقدامات فرهنگی و برخوردهای قضایی و انتظامی توسط این شورا گرفته شد.
وی ادامه داد: بعد از ظهر امروز نیز نشستی با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از بزرگان طوایف و سران عشایر در همین خصوص برگزار می شود تا با همفکری این عزیزان بتوانیم شاهد کاهش تیراندازی در مراسم باشیم.
رسالتی در خصوص اقدامات قضایی و انتظامی نیز گفت: باتوجه به اینکه تظاهر به حمل سلاح در قانون جرم است، حمل هرگونه سلاح ممنوع است و در صورت مشاهده، نسبت به توقیف اسلحه اقدام می‌شود.
وی افزود: همچنین با افرادی که اقدام به تیراندازی کنند، برخورد شدید و غیرقابل اغماضی صورت خواهد گرفت.
وی در خصوص اتفاق اخیر مرگ دختر نوجوان در منازل مسکن مهر این شهرستان که بر اثر تیراندازی اراذل و اوباش اتفاق افتاد، گفت: مقصران این حادثه شناسایی، عده‌ای از متهمان در این خصوص دستگیر شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار