برای نخستین‌بار کمپرسور ۷.۵ تنی تبرید توسط مدیریت عملیات غیرصنعتی تعمیر شد

تاریخ انتشار: شنبه 1 آبان 1400 | 20:32 ب.ظ
برای نخستین‌بار کمپرسور ۷.۵ تنی تبرید توسط مدیریت عملیات غیرصنعتی تعمیر شد مدیرعملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از تعمیر کمپرسور ۷.۵ تنی تبرید شهرک نفت اهواز برای نخستین بار از سوی کارکنان این مدیریت خبر داد. غلامرضا کمالی گفت: تا کنون این نوع کمپرسورها پس از خرابی با کمپرسورهای نو تعویض می‌شدند که با این اقدام از خرید این تجهیز بی نیاز خواهیم شد. وی […]

مدیرعملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از تعمیر کمپرسور ۷.۵ تنی تبرید شهرک نفت اهواز برای نخستین بار از سوی کارکنان این مدیریت خبر داد.

غلامرضا کمالی گفت: تا کنون این نوع کمپرسورها پس از خرابی با کمپرسورهای نو تعویض می‌شدند که با این اقدام از خرید این تجهیز بی نیاز خواهیم شد.

وی افزود: تعمیر این کمپرسور با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیون ریال انجام شد و این در حالی‌است که قیمت یک دستگاه کمپرسور نو یاد شده حدود ۶۰۰ میلیون ریال است و برای هر دستگاه معادل ۵۴۰ میلیون ریال صرفه جویی دارد.

کمالی گفت: طبق تجربه سال‌های گذشته به‌طور میانگین سالانه تعداد ۳۰ دستگاه کمپرسور در منازل یاد شده نیاز به تعویض دارند که با تعمیر آنها بیش از ۱۶ میلیارد ریال صرفه جویی به همراه خواهد داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار