گواهینامه مدیریت ISO 9001 شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور تمدید شد

تاریخ انتشار: شنبه 1 آبان 1400 | 11:44 ق.ظ
گواهینامه مدیریت ISO 9001 شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور تمدید شد مدیر دفتر برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت گفت: در اختتامیه ارزیابی و ممیزی سیستم های مدیریتی که به صورت حضوری و در محل دفتر مدیرعامل محترم شرکت برگزار شد، شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور برای سومین سال پیاپی موفق به تمدید گواهینامه مدیریت ISO 9001 ، نسخه ۲۰۱۵ شد.

اسماعیل عرب زاده با بیان این مطلب که ارزیابی انجام شده، در مدت یک روز و توسط تیم ممیزی شرکت آرین توف انجام شد تصریح کرد: تمام مدارک و مستندات لازم و هـمچنین فرآیندها در اختیار ممیزان و مورد ارزیابی، پایش و کنترل قرار گرفت .

وی افزود : شرکت آبیاری کرخه و شاوور به منظور بهینه سازی اقدامات و وظایف خود و اجرای فرآیند بهبود مستمر در تمام امور، در حال پیاده سازی استاندارد و سیستم های مدیریتی نوین جهانی (ISO) است و انجام ممیزی مراقبتی سال دوم و تمدید گواهینامه مدیریت کیفیت ٩٠٠١ در این راستا صورت پذیرفته است .

مدیر دفتر برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت آبیاری گرخه و شاوور بیان کرد: گروه ممیزی در جلسه اختتامیه، وضعیت رعایت الزامات استاندارد ایزو را در شرکت بسیار خوب ارزیابی نمود و شرکت آبیاری کرخه و شاوور را حائز شرایط تمدید گواهینامه اعلام کرد.

وی همچنین تصریح کرد: همکاران ما در حوزه های مختلف شرکت به صورت مستمر در حال اجرا و جاری سازی استانداردهای مدیریتی استقرار یافته هستند و با بروزرسانی و بازنگری دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی، خط مشی شرکت، رفع عدم انطباق‌های سنوات قبلی، برگزاری جلسات بازنگری مدیریت و فرهنگ سازی رعایت این استانداردها در بطن شرکت درجهت کسب رضایت مندی حداکثری ذینفعان تلاش می‌کنند .

گفتنی است ممیزی مراقبتی یک ممیزی دوره ای است که توسط ممیز شخص ثالث و با هدف نظارت بر سازمان به منظور حصول اطمینان از رعایت الزامات ایزو انجام می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار