استاندار خوزستان: هفت‌تپه جان دوباره‌ گرفت

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 آبان 1400 | 08:40 ق.ظ
استاندار خوزستان: هفت‌تپه جان دوباره‌ گرفت استاندار خوزستان تأکید کرد که شرکت هفت تپه با جامعه کارگری قابل توجه، به عنوان یک چالش در استان خوزستان محسوب می‌شد که امروز با پیگیری‌های دولت از طریق واگذاری آن به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مشکلات آن رفع شده و جان دوباره ای گرفت.

صادق خلیلیان گفت: بحران در این هفت تپه برای استان یک دغدغه جدی محسوب می‌شد و باید در این خصوص اقدامات و پیگیری‌های جدی صورت می‌گرفت.
استاندار خوزستان افزود: در این راستا، پیشنهادات کارشناسی متعددی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت طی هماهنگی‌هایی با معاون اول رئیس‌جمهوری، واگذاری هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی محقق شد.
وی بیان کرد: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از هفت واحد کشت و صنعت برخوردار است و بهترین راه حل این بود که هفت تپه نیز به این شرکت واگذار شود تا فعالیت این شرکت در مسیر اصلی خود احیاء و ادامه داشته باشد.
پیش از این نیز، نورالله حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان به خبرگزاری ایسنا گفته‌است: با توجه به اینکه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حیطه نیشکر یک شرکت توانمند و فعال است، استان پیشنهادی ارائه کرد تا نیشکر هفت‌تپه نیز به این شرکت واگذار شود.
مدیریت شرکت نیشکر هفت تپه ۱۸ مهرماه در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد.
دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در اولین اقدام مجموعه‌ای از دستورات و تصمیم‌هایی برای این امر از جمله انتصاب هیئت مدیره و مدیر عامل ، تامین مالی و صدور دستور پرداخت حقوق های معوق ، آغاز عملیات اورهال، تحت پوشش بیمه تکمیلی قراردادن کارگران صادر کرد. علاوه بر این کارگران اخراجی که مشکل قانونی نداشتند به کار بازگشتند و بیمه‌های درمانی کارگران هفت تپه بدون واریز مبلغی تمدید شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار