آغاز بکار عملیات سرویس و اورهال تابلوهای برق و ترانس های شبکه آبیاری شرق گرگر

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 آبان 1400 | 10:28 ق.ظ
آغاز بکار عملیات سرویس و اورهال تابلوهای برق و ترانس های شبکه آبیاری شرق گرگر مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ،از آغاز بکار سرویس و اورهال دوره ای تابلوهای برق و ترانس های شبکه آبیاری شرق گرگر از محل ایستگاه مرکزی توسط نیروهای این شرکت خبرداد.

بهرام جعفری گفت: سرویس و اورهال تابلوهای برق و ترانس های شبکه آبیاری شرق گرگر آغاز گردیده که این عملیات تعمیراتی در ایستگاه مرکزی شبکه آبیاری شرق گرگر طی دو روز کاری انجام شد و جهت دیگر ایستگاه ها در حال ادامه می باشد.

وی افزود: این کار با هدف بهره برداری بهینه، نگهداری و افزایش عمر مفید تأسیسات، انجام میگیرد که از جمله اقدامات صورت گرفته در تاسیسات برقی ایستگاه مرکزی شبکه آبیاری شرق گرگر می توان به بررسی و تست تمامی برقگیرها، کابل های kV  ۳۳  ورودی و خروجی، سکسیونرها، دژنگتورها، ترانسها و سرکابل ها، از مدار خارج نمودن ترانس معیوب و سرویس و اورهال تمامی تابلوهای kV  ۳۳  ترانس ها و اتاق های ترانس و همچنین تعویض لینک و برقدار نمودن  ایستگاه مرکزی بایک ترانس اشاره کرد.

گفتنی است شبکه آبیاری شرق گرگر دارای ۳ ایستگاه پمپاژ اصلی و ۱۵ ایستگاه فرعی می باشد که به صورت دوره ای سرویس و اورهال میشوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار