تنیسور نیشکر مدال قهرمانی‌اش را به خانواده شهید لندی اهدا کرد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 آبان 1400 | 08:56 ق.ظ
تنیسور نیشکر مدال قهرمانی‌اش را به خانواده شهید لندی اهدا کرد ورزشکار شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در مراسمی با حضور مسئولین استانی مدال قهرمانی خود در مسابقات جهانی تنیس روی میز کارگری را به خانواده شهید علی لندی تقدیم کرد.

در این مراسم که دیروز سه شنبه چهارم آبان ماه با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، مدیرعامل شرکت سدادفام نیشکر، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و… برگزار شد، جمال فتاحی سومین مدال طلای جهانی خود را به ‌پاس ایثار و شجاعت مثال زدنی نوجوان ۱۵ ساله خوزستانی در نجات دو بانوی گرفتار در آتش، به خانواده این شهید اهدا کرد.

شهید علی لندی نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای روز ۱۸ شهریور ماه سال جاری پس از وقوع آتش سوزی در خانه همسایه، با فداکاری تمام دو بانوی میانسال گرفتار در آتش را نجات داد و خود دچار ۹۱ درصد سوختگی شد و بر اثر شدت جراحات وارده جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گفته فتاحی، این اقدام، اوج شجاعت، جسارت و غیرت نوجوانی خوزستانی است که با این کار بار دیگر ایثار، فداکاری و ایستادگی را در ملت ایران به نمایش گذاشت.

این قهرمان مسابقات کارگری جهان هدف از اهدای مدال قهرمانی خود به خانواده شهید لندی را پاس‌داشت ایثار در جای جای این سرزمین عنوان کرد و بیان داشت که شهید لندی یک نمونه از قهرمانان واقعی ایران اسلامی است که منش شهدای دفاع مقدس را بار دیگر زنده کرد.

در این مراسم، ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از اقدام پسندیده و ارزشمند این قهرمان ورزشی مسابقات جهانی در اهدای مدال قهرمانی خود به خانواده شهید علی لندی قدردانی کرد.

این ورزشکار خوزستانی در سال ۹۷ نیز پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات کارگری فرانسه، مدال طلای خود را به خانواده سردار شهید امید فرجی زنگنه اهدا کرد. سردار زنگنه در حمله تروریستی ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷ به مقام والای شهادت نائل شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار