مشکل عرضه سوخت در جایگاههای خوزستان در ساعات آینده برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 آبان 1400 | 08:53 ق.ظ
مشکل عرضه سوخت در جایگاههای خوزستان در ساعات آینده برطرف می‌شود مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) به شهروندانی استان اطمینان داد مشکل عرضه سوخت در پمپ بنزین های استان تا چند ساعت دیگر به طور کامل برطرف می شود.
 
مشکل عرضه سوخت در جایگاههای خوزستان در ساعات آینده برطرف می‌شود

نعمت‌الله نجفی سه‌شنبه شب افزود:عرضه سوخت به صورت الکترونیکی در جایگاه‌های بنزین از۳۱ جایگاه در  بعدازظهر سه شنبه به ۷۵ جایگاه در زمان حاضر رسیده است و از امشب با ورود قطعات الکترونیکی جایگاههای سوخت استان از تهران که بر اثر حمله سایبری پیش از ظهر امروز(سه شنبه) آسیب یا از کار افتاده روند بازگشت فعالیت همه جایگاههای استان سرعت خواهد گرفت.

وی گفت: هم اکنون عرضه سوخت در جایگاههای فعال به صورت الکترونیکی و با قیمت آزاد(هر لیتر۳۰هزار ریال) عرضه می شود ولی در ساعات آینده عرضه سوخت سهمیه ای شروع خواهد شد.

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) در ادامه افزود:بجز شهرهفتکل که تنها یک جایگاه سوخت دارد و هنوز وارد سامانه الکترونیکی نشده بقیه شهرهای استان حداقل یک جایگاه فعال دارند که مشغول عرضه سوخت به خودروها هستند.

نجفی ضمن عذرخواهی از شهروندان به خاطر مشکل پیش آمده به مردم اطمینان داد سهمیه سوخت آنان از کارت بنزین حذف نخواهد شد و تا ۲۴ساعت آینده همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت.

وی با بیان اینکه از مجموع ۱۶۵جایگاه سوخت در سطح حوزه عملیاتی این شرکت در خوزستان هنوز ۹۰جایگاه  فعال نشده است افزود: تلاش مهندسان و کارشناسان شرکت ملی پخش برای سامان بخشی به جایگاه های سوخت همچنان ادامه دارد.

نجفی ذخایربنزین و گازوییل را در استان بسیار مطلوب توصیف کرد و افزود:همه جایگاه ها ، سوخت در اختیار دارند و هر جایگاهی که تقاضایی برای خرید داشته باشد به سرعت نیاز آنان تامین خواهد شد.

با حمله سایبری پیش از ظهر سه شنبه به سامانه الکترونیکی سوخت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران ، عرضه بنزین در همه استان های کشور دچار اختلال شد و متعاقب آن صف خودروها برای دریافت سوخت در پمپ بنزین ها شکل گرفت.

استان خوزستان ۲ شرکت مستقل پخش فراورده های نفتی در اهواز و آبادان دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار