نجاتی: حل مشکلات کارگران هفت‌تپه مهم و امیدوارکننده است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 آبان 1400 | 08:53 ق.ظ
نجاتی: حل مشکلات کارگران هفت‌تپه مهم و امیدوارکننده است رضا نجاتی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان ضمن تقدیر از انعکاس به موقع اخبار نیشکر هفت‌تپه، حل مشکلات کارگران این شرکت را مهم و امیدوارکننده توصیف کرد.

نجاتی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان از انعکاس به موقع اخبار مهم و حائز اهمیت توسط دستگاه ها قدردانی کرد.
وی در ادامه افزود: طی چند روز گذشته اقدامات مهم و امیدوار کننده ای در سطح استان به وقوع پیوسته که از آن جمله می توان به پرداخت معوقات کارکنان شرکت توسعه و کشت نیشکر هفت تپه شهرستان شوش، پرداخت مطالبات کارکنان شهرداری سوسنگرد، بازدید از مناطق زلزله اندیکا و رسیدگی به زلزله زدگان و… اشاره کرد.
رضا نجاتی در ادامه بر اهمیت انعکاس اخبار و دستاوردهای نهادها به ویژه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان توسط رسانه ها تاکید کرد.
مدیریت شرکت نیشکر هفت تپه ۱۸ مهرماه در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد.
دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در اولین اقدام مجموعه‌ای از دستورات و تصمیم‌هایی برای این امر از جمله انتصاب هیئت مدیره و مدیر عامل، تامین مالی و صدور دستور پرداخت حقوق های معوق، آغاز عملیات اورهال و کشت نیشکر، تحت پوشش بیمه تکمیلی قراردادن کارگران صادر کرد. علاوه بر این، بازگشت به کار کارگران اخراجی که مشکل قانونی نداشتند و برقراری بیمه‌های درمانی کارگران هفت تپه بدون واریز مبلغی تمدید شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار