کارگران شهرداری کوت عبدالله در انتظار دریافت دستمزدهای معوق/ بعد از سفر به تهران فقط یک ماه حقوق را واریز کردند!

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 آبان 1400 | 11:15 ق.ظ
کارگران شهرداری کوت عبدالله در انتظار دریافت دستمزدهای معوق/ بعد از سفر به تهران فقط یک ماه حقوق را واریز کردند! کارگران شهرداری کوت عبدالله در انتظار دریافت معوقات مزدی خود هستند.
کارگران شهرداری کوت عبدالله در انتظار دریافت دستمزدهای معوق/ بعد از سفر به تهران فقط یک ماه حقوق را واریز کردند!

کارگران شهرداری کوت عبدالله در استان خوزستان از انتظار برای دریافت مطالبات مزدی خود خبر دادند. این کارگران می‌گویند آخرین دستمزدی که گرفتیم مربوط به خرداد ماه است و بعد از آن، دیگر هیچ پولی به حساب ما واریز نشده است.

این کارگران که ماه‌ها مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند، حدود چهارصد نفر هستند و در ماه‌های اخیر تلاش بسیاری برای دریافت معوقات مزدی خود صورت داده‌اند. آن‌ها می‌گویند شهردار گناه را گردن پیمانکار می‌اندازد و پیمانکار می‌گوید ندارم. این وسط ما کارگران زندگی‌مان به مشکل خورده است و هیچ راهی برای گذران امور نداریم.

در ماه گذشته تعدادی از نمایندگان کارگران شهرداری کوت عبدالله به تهران آمدند و با مقامات در ارتباط با وضعیت خود صحبت کردند. همان روز یک ماه از مطالبات مزدی آن‌ها پرداخت شد اما بعد از آن، دیگر خبری از واریز حقوق نشد.

نمایندگان این کارگران می‌گویند: نمی‌توانیم برای هر ماه حقوق به تهران بیاییم و بازگردیم؛ ما منتظریم که پیگیری‌ها پاسخ دهد و همه معوقات ما را یکجا بپردازند و از این به بعد نیز پرداخت معوقات مزدی مرتب شود. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار