‎شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به یاری مردم زلزله‌زده شتافت

‎ارسال محموله کمک‌های صنعت توسعه نیشکر به مناطق زلزله‌زده اندیکا

تاریخ انتشار: پنجشنبه 6 آبان 1400 | 14:59 ب.ظ
‎ارسال محموله کمک‌های صنعت توسعه نیشکر به مناطق زلزله‌زده اندیکا محموله کمک‌های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی دیروز پنج‌شنبه (۶ آبان‌ماه) به مناطق زلزله‌‌زده شهرستان اندیکا ارسال شد. دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اعلام این خبر، گفت: در راستای تداوم مسئولیت‌های اجتماعی،بسته‌ها و اقلام مورد نیاز مردم مناطق زلزله‌زده شهرستان اندیکا تهیه و ارسال شد. به گفته ایشان […]

محموله کمک‌های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی دیروز پنج‌شنبه (۶ آبان‌ماه) به مناطق زلزله‌‌زده شهرستان اندیکا ارسال شد.

دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اعلام این خبر، گفت: در راستای تداوم مسئولیت‌های اجتماعی،بسته‌ها و اقلام مورد نیاز مردم مناطق زلزله‌زده شهرستان اندیکا تهیه و ارسال شد.

به گفته ایشان ، کالاهای مورد نیاز مردم این مناطق شامل شکر، آب معدنی، مواد غذایی، بسته‌های معیشتی و سایر اقلام مورد نیاز بهارزش ۶ میلیارد ریال با هماهنگی نهادهای متولی تهیه و ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از تداوم کمک‌رسانی این شرکت به مردم مناطق زلزله‌زده خبر داد و تاکید کرد: همانگونهکه در سنگر تولید نیروهای این شرکت با همه توان فعالیت می‌کنند وظیفه خود می‌دانیم در شرایط بحرانی با تمام امکانات در کنار مردم  باشیم و این افتخاری برای صنعت توسعه نیشکر است.

پنج زمین لرزه در فاصله زمانی ۱۲ تا ۱۹ مهرماه جاری در شهرستان اندیکا با مرکزیت قلعه خواجه رخ داده است.

بر اساس اعلام استانداری خوزستان زلزله های اخیر پنج هزار میلیارد ریال به شهرستان اندیکا خسارت وارد کرده است.

شرکت توسعه نیشکر در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی پیشگام است و در کنار مدرسه‌سازی، ساخت جاده وبه صورت مستمر در اینشرکت طرح‌هایی نظیر پایش پزشکی، توزیع بسته های غذایی، ساخت سیل بند، کمک به دانش آموزان مناطق محروم وانجاممی‌شود.

این شرکت در سیلاب سال ۹۸ امکانات و نیروهای خود را به منظور خدمات رسانی و امداد رسانی به مناطق مختلف بسیج کرد و اکنوننیز از زمان شیوع ویروس کرونا، در قالب بسته های معیشتی، توزیع الکل طبی و کمک‌رسانی به گروه‌های درمانی وفعالیت دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار