ابراز خرسندی رئیس دستگاه قضا از وضعیت مدیریتی هفت‌تپه

تاریخ انتشار: شنبه 8 آبان 1400 | 08:43 ق.ظ
ابراز خرسندی رئیس دستگاه قضا از وضعیت مدیریتی هفت‌تپه رئیس قوه قضائیه نسبت به گزارش وضعیت کنونی مدیریتی شرکت هفت‌تپه ابراز خرسندی کرد و گفت که خوشبختانه اکنون طبق گزارش دریافتی درباره اداره این شرکت توسط شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی توافق خوبی حاصل شده و مشکل خاصی در هفت تپه وجود ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای پنجشنبه شب در نشست بررسی آخرین وضعیت پرونده شرکت هفت تپه پس از واگذاری به دولت در اهواز گفت که به موفقیت دست‌اندرکاران شرکت هفت‌تپه در توسعه کشاورزی، افزایش تولید، تثبیت اشتغال، رفع حاشیه‌های کارگری امیدوار هستم‌.

وی با بیان این که اتفاقات رخ‌داده در هفت تپه در مدت اخیر نوید خوبی است، گفت: دستگاه قضا و دولت حتما مدیران شرکت هفت‌تپه را در اداره بهتر این مجموعه کمک می‌کنند و اجازه نمی‌دهند در این مسیر تنها بمانند.

وی اظهار کرد: اگر هفت‌تپه بهتر از گذشته و به نحو احسن اداره شود، تولید بالا رود، کشاورزی رونق یابد، شرکت با توسعه به سوددهی بیشتر برسد و مشکل حقوقی برای کارگران به وجود نیاید و حاشیه ایجاد نشود به عنوان یک نمونه موفق مایه افتخار خواهد بود اما اگر شکست بخورد بر دیگر موضوعات نیز اثر منفی می‌گذارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای از هیئت مدیره و کارگران هفت‌تپه خواست برای مدیریت بهتر این شرکت همه تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به بررسی و مطالعه مشکلات استان خوزستان گفت: باید برای حل‌ مشکلات این استان تلاش مضاعف و ویژه‌ای صورت گیرد. حیف است استانی با این همه ظرفیت مادی و معنوی با این حجم از مشکلات مواجه باشد.

وی در ادامه به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به کشور اشاره کرد و گفت: بدخواهان تلاش می‌کنند از کوچکترین ضعف‌ها بهترین استفاده را ببرند و امروز بر اثر همین ضعف‌ها، مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی زیادی در استان خوزستان به وجود آمده که انسان هم تاسف و هم احساس مسئولیت بیشتر می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه مسئله اقتصاد، تولید و حمایت و رونق تولید داخلی مهمترین مسئله امروز است که مقام معظم رهبری در یک دهه گذشته به ویژه در سال‌های اخیر بر آن تاکید فراوان داشتند گفت: اگر در عرصه تولید بتوانیم سرآمد شویم می‌توانیم دشمن را ناامید کرده و همانطور که در جنگ نظامی و بعد از آن جنگ سیاسی پیروز شدیم در این عرصه نیز دشمن را شکست دهیم.

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی مشکلات ناشی از واگذاری‌های مسئله‌دار بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی اظهار کرد: بدون تردید در گذشته اشکالاتی در واگذاری‌ها بوده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار