تشکیل پرونده تخلف برای ۱۵ واحد صنفی آهن فروش در اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 8 آبان 1400 | 09:58 ق.ظ
تشکیل پرونده تخلف برای ۱۵ واحد صنفی آهن فروش در اهواز رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوز ستان گفت: ۱۵ واحد آهن فروش در اهواز به دلیل ثبت نام نکردن در سامانه توسعه تجارت متخلف شناخته شده و پرونده تخلف برای آنها تشکیل شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوز ستان گفت: ۱۵ واحد آهن فروش در اهواز به دلیل ثبت نام نکردن در سامانه توسعه تجارت متخلف شناخته شده و پرونده تخلف برای آنها تشکیل شد.

امیر حسین نظری با بیان اینکه ارزش ریالی این تعداد پرونده بیش از ۶۲ میلیارد و ۴۹۸ میلیون است افزود: بازرسی ها در خصوص ثبت نام نکردن واحدهای مختلف صنفی و صنعتی در سامانه توسعه تجارت از سوی این سازمان همچنان ادامه دارد.

وی گفت: طبق دستور وزارت صمت تمامی اصناف و شرکت ها و واحدهای تولیدی و صنعتی باید در سامانه توسعه تجارت ثبت نام کنند و میزان ذخیره کالا و ورود و خروج و عرضه کالا در این واحدها در این سامانه ثبت و اعلام شود.

رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: این دستور العمل به منظور شفاف سازی ذخیره سازی، عرضه و میزان تولید کالاها است تا با نظارت هر چه بیشتر،تخلف در این بخش به کمترین حد خود برسد.

نظری ادامه داد: متاسفانه با وجود اطلاع رسانی و آموزش هایی که توسط این سازمان انجام گرفت اما هنوز واحدهای و شرکت های زیادی هستند که در این سامانه ثبت نام نمی کنند.

وی گفت: ثبت نام نکردن واحدهای صنفی و صنعتی در این سامانه تخلف محسوب شده و در صورت عرضه کالا، تخلف عرضه خارج از شبکه تلقی خواهد شد.

وی گفت : گروه‌های صنفی و تولیدی و خرده فروش و عمده فروش باید فعالیت اقتصادی خود را در سامانه توسعه تجارت به آدرس www.ntsw.ir ثبت کنند. با ثبت کالا در این سامانه، سازمان صمت راحت‌تر می‌تواند کالا را رصد و متخلفان را شناسایی کند. هرگونه فروش کالا به عنوان عرضهِ خارج از شبکه و قاچاق تلقی شده و برابر با قانون با آن برخورد خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار