رئیس اورژانس کشور از اندیکا بازدید کرد

تاریخ انتشار: یکشنبه 9 آبان 1400 | 11:05 ق.ظ
رئیس اورژانس کشور از اندیکا بازدید کرد جعفر میعاد فر صبح یکشنبه به همراه معاون فنی اورژانس و فرهنگ کره بندی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با حضور در استان خوزستان از مناطق زلزله زده اندیکا دیدن کرد و با نیازهای درمانی مردم منطقه آشنا شد. شهرستان اندیکا یک شهرستان کم برخوردار است و دارای ۶۰۰ روستا با دو هزار و ۵۰۰ هکتار […]

جعفر میعاد فر صبح یکشنبه به همراه معاون فنی اورژانس و فرهنگ کره بندی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با حضور در استان خوزستان از مناطق زلزله زده اندیکا دیدن کرد و با نیازهای درمانی مردم منطقه آشنا شد.

شهرستان اندیکا یک شهرستان کم برخوردار است و دارای ۶۰۰ روستا با دو هزار و ۵۰۰ هکتار است و برخی زمان رسیدن در مسیرهای نفر رو در مناطق روستایی این شهرستان هشت ساعت است.

رئیس جمهور نیز روز جمعه با حضور در اندیکا به مردم آسیب دیده از زلزله وعده رسیدگی فوری به نیازهای آنان را داد که یکی از نیازهای مردم مسائل مربوط به سلامت و درمان بود.

از ۱۲ تا ۱۷ مهر گذشته، پنج زلزله بزرگ، که بزرگترین آن ۵.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری حوالی چلگرد رخ داد اندیکا را لرزاند. به گفته استاندار خوزستان این زمین لرزه‌ها بیش از پنج هزار میلیارد ریال به اندیکا خسارت وارد کرد. ۱۳۰ روستای شهرستان اندیکا بر اثر این زمین لرزه‌ها دچار خسارت شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار