بازسازی مناطق محروم و زلزله زده اندیکا آغاز شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آبان 1400 | 10:30 ق.ظ
بازسازی مناطق محروم و زلزله زده اندیکا آغاز شد سردار سعید قاسمی، فرمانده قرارگاه مهندسی شهید احمد متوسلیان گفت: عملیات ساخت یک باب مدرسه در روستای آرام یک، بازسازی مدرسه‌ای در روستای آرام ۲ و همچنین ساخت یک باب منزل مسکونی ویژه یکی از ساکنان دارای بیماری خاص در این روستای محروم و زلزله خیز آغاز شد. او با اشاره به همت والای این […]

سردار سعید قاسمی، فرمانده قرارگاه مهندسی شهید احمد متوسلیان گفت: عملیات ساخت یک باب مدرسه در روستای آرام یک، بازسازی مدرسه‌ای در روستای آرام ۲ و همچنین ساخت یک باب منزل مسکونی ویژه یکی از ساکنان دارای بیماری خاص در این روستای محروم و زلزله خیز آغاز شد.

او با اشاره به همت والای این گروه جهادی در منطقه زلزله زده و محروم اندیکا، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی، وسایل ضروری زندگی به ویژه تجهیزات گرمایشی و همچنین امدادرسانی به مردم این منطقه از دیگر اقدامات به شمار می‌روند.

سردار قاسمی فرارسیدن فصل بارندگی و زمستان طاقت فرسای این منطقه که با برف و بوران همراه است را بزرگترین چالش در مسیر امدادرسانی دانست و بیان داشت: امیدواریم طی یک ماه آینده شاهد اسکان اولیه و رفع نیاز‌های اولیه اهالی این منطقه باشیم.

براساس این گزارش؛ گروه جهادی قرارگاه مهندسی شهید احمد متوسلیان تحت عنوان موقعیت شهید هادی کجباف از روز‌های ابتدایی وقوع زلزله در روستای رستم آباد شهر قلعه خواجه مستقر است و نقش فعالی در امدادرسانی به مردم منطقه ایفا می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار