قدردانی از خدمات کارکنان در بخش تخلیه و بارگیری

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آبان 1400 | 17:52 ب.ظ
قدردانی از خدمات کارکنان در بخش تخلیه و بارگیری محمدحسین نیک اندیش رییس خدمات صادرات: در استراتژی‌های شرکت فولاد خوزستان، رضایت‌مندی مشتریان از طریق بکارگیری و تحویل کالای متنوع با کیفیت مطلوب و قیمت رقابتی و تحویل بموقع حاصل می‌شود. این امر نتیجه زحمات فرآیندهای خرید، بهره‌برداری و فروش با حمایت واحدهای پشتیبانی فنی، مالی و نیروی انسانی است. اما از عوامل تاثیرگذار بر […]

محمدحسین نیک اندیش
رییس خدمات صادرات:
در استراتژی‌های شرکت فولاد خوزستان، رضایت‌مندی مشتریان از طریق بکارگیری و تحویل کالای متنوع با کیفیت مطلوب و قیمت رقابتی و تحویل بموقع حاصل می‌شود. این امر نتیجه زحمات فرآیندهای خرید، بهره‌برداری و فروش با حمایت واحدهای پشتیبانی فنی، مالی و نیروی انسانی است.

اما از عوامل تاثیرگذار بر تحویل بموقع کالا که نقش تعیین‌کننده و اساسی در ترخیص کالا دارند می‌توان به گمرک، سازمان بنادر، شرکت‌های تخلیه و بارگیری، راه آهن، مالکین کشتی‌ها، شرکت‌های کشتیرانی، اتحادیه‌های کارگری، رانندگان، بانک‌ها … و از همه مهمتر غیرت و همت کاری کارگران بنادر اشاره کرد. بر همه روشن است همدلی تمامی ارگان‌های مرتبط با صادرات، توانسته تحریم‌های ظالمانه آمریکا و همدستانش را خنثی و صادرات ایران را همچنان فعال نگه دارد.

انبار صادرات محصولات فولادی شرکت فولاد خوزستان در زمینی به وسعت ۷ هکتار در اراضی پشتیبانی بندر امام خمینی (ره)  قرار دارد.

کارکنان پیمانکار صادرات شرکت فولاد خوزستان در بندر امام خمینی(ره) سال‌هاست که نقش مهمی در صادرات محصولات فولادی که نتیجه آن ارز آوری به کشور است را ایفا می‌کنند.

بیش از ۲۰۰ کارگر به طور مستقیم تحت نظر پیمانکار صادرات به صورت قراردادی و روز مزد مسئولیت تخلیه و بارگیری محصولات فولادی را شبانه‌روزی و در ساعات کاری و تعطیلی بندر عهده‌دار هستند. آنان در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی منطقه و در محیطی روباز و زیر آفتاب گرم و سوزان، شرجی و رطوبت بالا، سرما و بارندگی، در محیطی مملو از گرد و خاک با وجود حشرات موذی، ولی با وجدان کاری و مردانه برای رسیدن به اهداف شرکت، سربلندی ایران عزیز، کسب روزی حلال و بردن لقمه نانی بر سر سفره‌های خانواده‌شان شبانه‌روزی هماهنگ با کارکنان تولید مشغول بکارند و تا وقتی خط تولید کارخانه روشن است، آنان نیز در حال کار هستند.

آنان بر این امر آگاهند که کوچکترین کوتاهی در امر تخلیه واگن باعث برهم خوردن چرخه واگن و انباشت محصول در انبار تولید می‌گردد و اشتباه در بارگیری کالا به کشتی نه تنها باعث نارضایتی و شکایت مشتری می‌شود بلکه خسارت زیادی را به همراه می‌آورد. تاخیر در بارگیری کشتی باعث تحمیل جریمه یا دموراژ به فولاد خوزستان می‌شود. لذا حفظ و ارتقای بهره‌وری عملیاتی را سرلوحه کار خود قرارداده و به یک فرهنگ کاری تبدیل کرده‌اند‌. تسریع در تخلیه کلیه واگن‌های حمل شمش و بخشی از فرآیند رساندن سریع کالا به کشتی به عهده این عزیزان است. برخی از آنها به دلیل فاصله جغرافیایی منزل مسکونی خود، هفته‌ها از خانواده‌هایشان دور بوده و روزهای زیادی از عمر خود را در انبار می‌گذرانند.

لذا باید اقرار کرد که بخشی از موفقیت‌های صادراتی خود را بایستی مدیون این عزیزان بود که در انتهای خط فرآیندهای اصلی تولید و تحویل محصولات صادراتی قرار داشته و رضایت مشتریان و درآمدهای صادراتی شرکت با زحمات این بزرگواران به ثمر می‌نشیند.

۲۹ مهرماه روز ملی صادرات فرصتی شد تا از همه زحمتکشان گمنامی یاد کنیم که سال‌هاست در مرزهای زمینی و دریایی نقش به سزایی در توسعه صادرات کشور دارند و از خداوند متعال سلامتی، طول عمر با عزت، رزق و روزی فراوان و عاقبت به خیری برای آنان طلب می‌نماییم. ان شاءالله بتوانیم قدردان زحمات خدمتگزاران به میهن اسلامی ایران باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار