مانور امدادی اسکان اضطراری در اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آبان 1400 | 11:05 ق.ظ
مانور امدادی اسکان اضطراری در اهواز برگزار شد مانور امدادی اسکان اضطراری هلال احمر به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در اهواز برگزار شد. علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در حاشیه این مانور که امروز (۱۰ آبان‌ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مانور امدادی اسکان اضطراری “ساعت صفر” به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و با سناریوی […]

مانور امدادی اسکان اضطراری هلال احمر به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در اهواز برگزار شد.

علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در حاشیه این مانور که امروز (۱۰ آبان‌ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مانور امدادی اسکان اضطراری “ساعت صفر” به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و با سناریوی دریافت خبری مبنی بر احتمال بمب‌گذاری در یکی از مناطق مسکونی شهر اهواز و ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی و همچنین مشاهده چند مورد بیماری وبا در یکی از بیمارستان‌های مرجع و ضرورت برپایی اردوگاه اسکان اضطراری برگزار شد.

 وی افزود: در این مانور، تیم‌های اسکان اضطراری هلال احمر شهرستان‌های دشت آزادگان، شادگان، رامهرمز، شوش، شوشتر، کارون، گتوند، هفتگل، باغملک، آبادان و خرمشهر شرکت داشته‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان هدف از برگزاری این مانور را حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی در حوزه‌های امداد و نجات و درمان اضطراری عنوان کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار