تلاش شهرداری اهواز برای به حداقل رساندن آبگرفتگی‌ها

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 آبان 1400 | 11:38 ق.ظ
تلاش شهرداری اهواز برای به حداقل رساندن آبگرفتگی‌ها شهردار اهواز از آمادگی شهرداری برای به حداقل رساندن آبگرفتگی‌ها در ایام بارندگی خبر داد. رضا امینی در حاشیه مانور دفع آب‌های سطحی اهواز که امروز (۱۱ آبان‌ماه) در ساحل رودخانه کارون انجام شد، اظهار کرد: سال‌ها است که اهواز از آبگرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب در شهر رنج می‌برد و محیط زیست نامطلوبی برای مردم […]

شهردار اهواز از آمادگی شهرداری برای به حداقل رساندن آبگرفتگی‌ها در ایام بارندگی خبر داد.

رضا امینی در حاشیه مانور دفع آب‌های سطحی اهواز که امروز (۱۱ آبان‌ماه) در ساحل رودخانه کارون انجام شد، اظهار کرد: سال‌ها است که اهواز از آبگرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب در شهر رنج می‌برد و محیط زیست نامطلوبی برای مردم ایجاد شده است؛ هر ساله شهرداری اهواز با بسیج امکانات سعی می‌کند در ایام بارندگی، آبگرفتگی را به حداقل برساند.

وی افزود: امسال نیز با مشارکت شرکت آب و فاضالاب اهواز تلاش شده با ترمیم شبکه دفع فاضلاب و روان‌آب‌های سطحی، ماندآب در نقاطی که سال‌های گذشته بیشترین مشکل را داشته است، به حداقل ممکن برسد.

شهردار اهواز گفت: اجرای طرح جامع شبکه فاضلاب و دفع آب‌های سطحی توسط دولت در حال بررسی است؛ اجرای این طرح‌ها هزینه سرسام‌آوری دارد و برای اجرای آن‌ها باید اعتبارات ملی پیش‌بینی شود زیرا این طرح‌ها لازمه شهر هستند و مردم از جمهوری اسلامی ایران توقع دارند شرایط محیط زیستی خوبی برای آن‌ها تعبیه شود.

امینی با بیان این‌که ساختار شهر و توپوگرافی اهواز، مسطح و در وقوع این مشکلات تاثیرگذار است، افزود: شهرداری اهواز در حال آماده‌سازی خود است و با بسیج و اورهال همه امکانات، ماشین‌آلات، موتور برق و پمپ‌های مکنده و لجن‌کش تلاش می‌شود در زمان بحران کمترین عارضه را داشته باشیم تا ایام بارندگی را به خوبی پشت سر بگذاریم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار