نیشکر هفت تپه در مسیر شکوفایی

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 آبان 1400 | 09:05 ق.ظ
نیشکر هفت تپه در مسیر شکوفایی مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در برنامه گفتگو ویژه خبری شبکه خوزستان گفت: پس از واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه به توسعه نیشکر، حقوق مرداد و شهریور ماه تمامی کارگران و کارکنان این شرکت پرداخت  شده است. عبدعلی ناصری افزود: همچنین در حال حاضر مشغول جمع آوری مدارک برای تمامی کارگران این […]

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در برنامه گفتگو ویژه خبری شبکه خوزستان گفت: پس از واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه به توسعه نیشکر، حقوق مرداد و شهریور ماه تمامی کارگران و کارکنان این شرکت پرداخت  شده است.

عبدعلی ناصری افزود: همچنین در حال حاضر مشغول جمع آوری مدارک برای تمامی کارگران این شرکت هستیم تا بیمه تکمیلی برای آن‌ها نیز انجام شود.

وی از آغاز کشت نیشکر در ۵۰۰ هکتار از مزارع شرکت نیشکر هفت تپه خبر داد و ادامه داد: در تلاش هستیم با اورهال و بروز رسانی کردن تجهیزات کارخانه نیشکر هفت تپه این شرکت را ظرف سه سال به سود دهی برسانیم.

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان بیان کرد: از سال ۱۳۳۸ که شرکت نیشکر هفت تپه راه اندازی شده است کشت و برداشت در این شرکت به صورت سنتی است و برای مکانیزه کردن فعالیت در این کارخانه نیاز به برنامه دراز مدت و  آموزش می‌باشد.

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: کارخانه نیشکر هفت تپه دارای کارخانه‌های ام دی اف، کاغذسازی، الکل سازی و تولید رب گوجه می‌باشد و در تلاش هستیم تا صنایع جانبی در آنجا نیز گسترش و کارخانه نیشکر هفت تپه را در بین شرکت‌های توسعه نیشکر سرآمد کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار