بروز شدن حقوق و تعیین بیمه تکمیلی برای کارکنان هفت تپه

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 آبان 1400 | 17:01 ب.ظ
بروز شدن حقوق و تعیین بیمه تکمیلی برای کارکنان هفت تپه مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: پس از پرداخت و تسویه کامل حقوق‌های معوقه، امروز حقوق مهرماه کارگران پرداخت شد. عبدعلی ناصری افزود: اول آبان ماه سال جاری نیز حقوق معوقه شهریورماه به عنوان آخرین معوقات کارگران این شرکت از سوی شرکت توسعه نیشکر پرداخت شد. مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی […]

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: پس از پرداخت و تسویه کامل حقوق‌های معوقه، امروز حقوق مهرماه کارگران پرداخت شد.

عبدعلی ناصری افزود: اول آبان ماه سال جاری نیز حقوق معوقه شهریورماه به عنوان آخرین معوقات کارگران این شرکت از سوی شرکت توسعه نیشکر پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ادامه داد: پیش از این نیز دو حقوق معوقه تیر و مرداد کارگران پرداخت شده بود.

ناصری عنوان کرد: از این پس حقوق کارگران نیشکر هفت‌تپه همزمان با سایر کشت و صنعت‌های توسعه نیشکر پرداخت می‌شود و مسائل رفاهی و معیشتی کارگران هفت‌تپه نیز مانند سایر کشت و صنعت‌های نیشکری در اولویت است و از اول آذر ماه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

 

وی افزود: پس از پرداخت کلیه حقوق‌های معوقه و بروز شدن حقوق‌ها، همزمان با عملیات اورهال کارخانه، عملیات تهیه قلمه و کشت نیشکر نیز آغاز شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار