درس‌های کارگاهی و تحصیلات تکمیلی با اولویت حضوری می‌شوند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 آبان 1400 | 08:41 ق.ظ
درس‌های کارگاهی و تحصیلات تکمیلی با اولویت حضوری می‌شوند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: قرار است کلاس‌های حضوری با اولویت درس‌های کارگاهی و آزمایشگاهی و تحصیلات تکمیلی به مرور به صورت حضوری باشد. دکتر فرج‌الله براتی اظهار کرد: حضوری شدن دانشگاه هنوز به صورت کتبی ابلاغ نشده اما قرار است کلاس‌های حضوری با اولویت درس‌های کارگاهی و آزمایشگاهی و تحصیلات تکمیلی به مرور […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: قرار است کلاس‌های حضوری با اولویت درس‌های کارگاهی و آزمایشگاهی و تحصیلات تکمیلی به مرور به صورت حضوری باشد.

دکتر فرج‌الله براتی اظهار کرد: حضوری شدن دانشگاه هنوز به صورت کتبی ابلاغ نشده اما قرار است کلاس‌های حضوری با اولویت درس‌های کارگاهی و آزمایشگاهی و تحصیلات تکمیلی به مرور به صورت حضوری باشد.

وی در خصوص زمان احتمالی بازگشایی دانشگاه، افزود: در ابتدا گفته شده بود بازگشایی از نیمه آبان است اما اکنون به نظر می رسد از آذرماه باشد اما هنوز ابلاغ جدی نشده است. به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری براساس زرد یا آبی بودن وضعیت استان‌ها است.

رئیس دانشگاه آزاد خوزستان در پایان گفت: در حال آماده سازی شرایط و امکانات هستیم تا اگر دانشگاه بازگشایی شود، آمادگی کامل برای میزبانی از دانشجویان را داشته باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار