رتبه اول خوزستان در مشارکت خیرین مدرسه‌ساز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 آبان 1400 | 10:33 ق.ظ
رتبه اول خوزستان در مشارکت خیرین مدرسه‌ساز رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان، با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، گفت: خوشبختانه استان ما تا این لحظه، در کشور رتبه اول را دارد. زیبا صالح‌پور، در خصوص برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، اظهار کرد: طبق روال هر سال، قرار است در ۱۷ آبان ماه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، همزمان در سراسر کشور به صورت مجازی […]

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان، با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، گفت: خوشبختانه استان ما تا این لحظه، در کشور رتبه اول را دارد.

زیبا صالح‌پور، در خصوص برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، اظهار کرد: طبق روال هر سال، قرار است در ۱۷ آبان ماه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، همزمان در سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شود. هدف از برگزاری این جشنواره تکریم خیرین و زمین‌ ساز حضور دیگر نیکوکاران است.

وی با اشاره به رتبه استان خوزستان در مشارکت خیرین مدرسه‌ساز، افزود: رتبه استان‌ها در میزان مشارکت و تعهد خیرین، در جشنواره مشخص خواهد شد که خوشبختانه استان ما تا این لحظه در کشور رتبه اول را دارد. یعنی میزان تعهدات خیرین مدرسه‌ساز در استان خوزستان در قیاس با سایر استان‌های کشور بیشترین مبلغ است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان در پایان گفت: رتبه اول خوزستان در تعهد خیرین مدرسه‌ساز را افتخاری برای خود، لطف خداوند و همت خیرین می‌دانیم. کسب این جایگاه منجر به ساخت مدارس در مناطق محروم و فراهم کردن تجهیزات آموزشی در اقصی نقاط استان برای دانش‌آموزان می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار