در جلسه کمیته راهبری شرکت فولاد خوزستان مورد تاکید قرار گرفت؛

طبقه بندی مشاغل برای همه کارکنان شرکت های پیمانکاری

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 آبان 1400 | 08:15 ق.ظ
طبقه بندی مشاغل برای همه کارکنان شرکت های پیمانکاری جلسه کمیته راهبری شرکت فولاد خوزستان عصر روز سه شنبه ۱۱ آبانماه ۱۴۰۰ در سالن کنفرانس ساختمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد. در این نشست که به ریاست امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان برگزار شد، گزارشات معاونت‌های مختلف مجموعه به سمع و نظر حاضران رسید و موارد ضروری برای پیگیری مورد تاکید […]
جلسه کمیته راهبری شرکت فولاد خوزستان عصر روز سه شنبه ۱۱ آبانماه ۱۴۰۰ در سالن کنفرانس ساختمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
در این نشست که به ریاست امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان برگزار شد، گزارشات معاونت‌های مختلف مجموعه به سمع و نظر حاضران رسید و موارد ضروری برای پیگیری مورد تاکید قرار گرفت.
 
امین ابراهیمی مدیرعامل از معاونان و مدیران عالی شرکت درخواست نمود، ارتقای رکوردها را با جدیت در دستور کار خود قرار  دهند.
 
وی تصریح نمود: وجود واحد روابط کار، بیانگر این امر است که دغدغه خدمت برای ما  معیشت کارکنان می‌باشد.
 
وی افزود: واحد روابط کار برای دسترسی و رسیدگی به مشکلات کارکنان در نظر گرفته شده است. کمیته عالی منابع انسانی و روابط کار بازوهای معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی می باشند.
 
مدیرعامل فولاد خوزستان با اشاره به اولویت‌های منابع انسانی گفت: در دستگاه نظارت باید کرامت انسانی حفظ شده و مشخص شود که شرکت‌های پیمانکاری با نیروهای خاطی برخورد و نیروهای خدوم را مورد تشویق قرار می دهند.
 
وی تصریح نمود: با توافق‌های انجام شده با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در قراردادهای آتی جذب نیروی پیمانکار و فراگرد جذب نیروها زیر نظر کمیته منابع انسانی صورت می پذیرد. همچنین پیمانکاران در قراردادهای آتی باید صلاحیت اداره کار را دارا باشند.
 
وی با اشاره به تشکیل کمیته امور رفاهی زیر نظر معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: کمیته رفاهی به عنوان زیر مجموعه‌ای از همه معاونت های شرکت نسبت به توسعه شرایط رفاهی برای تمامی کارکنان فعالیت خواهد نمود.
 
ابراهیمی افزود: طبقه بندی مشاغل برای همه کارکنان شرکت های پیمانکاری به عنوان یک دستورالعمل عملیاتی خواهد شد.
 
وی در خصوص شرکت‌های زیرمجموعه اظهار داشت: سیاست توزیع حداکثری سود میان تمامی شرکت‌ها با ارائه برنامه‌های توسعه تا قبل از پایان سال باید نهایی شود.
 
مدیرعامل فولاد خوزستان درباره تملک شرکت‌های معدنی افزود: پس از سال ها مشکلات در زمینه تامین مواد اولیه اینک با شروع به کار “شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان” وظیفه فعالیت در زمینه اکتشاف، استخراج و بازرگانی در حوزه سنگ آهن و کنسانتره جدی تر خواهد شد.
 
وی افزود: نیمه دوم سال شش ماه سختی خواهد بود و باید با همه توان پای کار بود تا کاستی های نیمه اول که قسمتی از آن بدلیل محدودیت برق بوجود آمد، برطرف شود.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در ادامه این جلسه گزارشات جمعی از مسئولان شرکت و شرکت‌های تابعه نیز از سوی مدیران عامل آن‌ها به صورت مجازی ارائه شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار