لیمو شیرین دزفول راهی بازار می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 آبان 1400 | 16:57 ب.ظ
لیمو شیرین دزفول راهی بازار می‌شود علی کرمی معاون فنی اداره کشاورزی دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار،  از آغاز برداشت محصول لیمو شیرین از سطح باغ‌های مرکبات این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت لیمو شیرین از مهرماه در دزفول آغاز شده است.  او سطح باغ‌های مرکبات دزفول۶ هزار و ۵۰۰هکتار عنوان کرد و افزود:از این میزان ۸۰۰ هکتار باغ لیمو […]

علی کرمی معاون فنی اداره کشاورزی دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار،  از آغاز برداشت محصول لیمو شیرین از سطح باغ‌های مرکبات این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت لیمو شیرین از مهرماه در دزفول آغاز شده است.

 او سطح باغ‌های مرکبات دزفول۶ هزار و ۵۰۰هکتار عنوان کرد و افزود:از این میزان ۸۰۰ هکتار باغ لیمو شیرین است.

کرمی با بیان اینکه برداشت محصول لیمو شیرین در دزفول تا اواخر آذر ماه ادامه دارد، اظهار داشت: بالغ بر ۲۰ هزار تن محصول لیمو شیرین از باغ‌های دزفول برداشت می‌شود.

معاون فنی جهاد کشاورزی دزفول نیز با اشاره به اینکه میوه لیمو شیرین با نزدیک شدن به آذرماه آبدارتر می‌شود،   تصریح کرد: لیمو شیرین تولید دزفول به دلیل عدم استفاده از سموم شیمیایی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و محصولی سالم است.

پرتقال، نارنگی، نارنج، لیمو شیرین، لمون، گریپ فروت، لیمو شیرین و لیمو ترش از جمله مرکبات دزفول است که در بین آن‌ها پرتقال دزفول به خاطر کیفیت بالا معروف است. بخشی از محصول مرکبات دزفول علاوه بر بازار مصرف داخل به کشور‌های منطقه نیز صادر می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار