ورود سامانه بارشی به شمال و شرق خوزستان از امروز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 آبان 1400 | 09:45 ق.ظ
ورود سامانه بارشی به شمال و شرق خوزستان از امروز مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از ورود سامانه بارشی و فعالیت آن در شمال، شرق و ارتفاعات این استان خبر داد.  محمد سبزه زاری اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از اواخر روز چهارشنبه با تأثیر سامانه بارشی به‌تدریج شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم بود. وی در ادامه بیان کرد: این سامانه تا اواخر […]

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از ورود سامانه بارشی و فعالیت آن در شمال، شرق و ارتفاعات این استان خبر داد.

 محمد سبزه زاری اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از اواخر روز چهارشنبه با تأثیر سامانه بارشی به‌تدریج شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم بود.

وی در ادامه بیان کرد: این سامانه تا اواخر روز یکشنبه روی استان تأثیرگذار بوده و بیشترین فعالیت این سیستم در مناطق شمال، شرق و ارتفاعات خوزستان و در روز جمعه به بعد خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با اشاره به اینکه تندباد لحظه‌ای و برخاستن گرد و خاک موقت و ریزش تگرگ در مناطق مستعد برای خوزستان دور از انتظار نیست، اضافه کرد: از فردا روند کاهش دما برای استان پیش‌بینی می‌شود که این کاهش در هفته آینده محسوس‌تر است.

سبزه زاری گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۷ و ایذه با ۱۱.۵ سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در همین مدت حداکثر دمای اهواز به ۳۶ و حداقل به ۱۸ درجه سانتی‌گراد رسیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار