ثبت جشنواره برداشت نیشکر در تقویم ملی رویدادهای گردشگری کشور

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 آبان 1400 | 08:29 ق.ظ
ثبت جشنواره برداشت نیشکر در تقویم ملی رویدادهای گردشگری کشور سیدحکمت‌الله موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان خوزستان از ثبت جشنواره برداشت نیشکر در تقویم ملی رویدادهای گردشگری کشور خبر داد.

موسوی شنبه (۱۵ آبان‌ماه)، در حاشیه مراسم پوستر و لوگوی جشنواره ملی برداشت نیشکر، در محل هتل نیشکر به خبرنگاران گفت: این اقدام با هدف معرفی بیشتر محصول نیشکر و صنعت وابسته به آن در سطح ملی صورت گرفته است.
وی با بیان این که این حرکت فرهنگی دستاوردی ماندنی و ریشه در فرهنگ غنی کشاورزی و صنعتی استان و توانمندی نیروهای انسانی آن دارد، افزود: از همه فعالان گردشگری، گروه‌های فرهنگی و اصحاب رسانه برای شرکت و برگزاری هر چه بهتر این جشنواره دعوت می‌کنیم.
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان، رونق اشتغال و ارزآوری را از فواید و ثمرات این جشنواره دانست و گفت: در دو سال گذشته گردشگری کشاورزی به یک اولویت کشوری تبدیل شده و امیدواریم با همت مجموعه توانمند نیشکر، استان خوزستان که در متن کشاورزی قرار دارد، در این زمینه نقش آفرینی کند.
موسوی جوامع پیرامون مزارع نیشکر و فعالان حوزه گردشگری را ارکان اصلی این رویداد معرفی کرد و گفت: این جشنواره یکی از رویدادهای مصوب استان در سطح ملی است که امیدواریم همچون رویدادهای مشابه مانند جشنواره گردشگری نرگس زارهای بهبهان خوش بدرخشد.
وی در پایان ضمن تبریک به مردم استان و خانواده بزرگ نیشکر بابت ثبت جشنواره برداشت نیشکر در سطح ملی، تاکید کرد، با تمام وجود و ظرفیت در کنار نیشکر هستیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار