جوازهای تاسیس با پیشرفت فیزیکی صفر و راکد در سامانه تعلیق می شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 آبان 1400 | 09:32 ق.ظ
جوازهای تاسیس با پیشرفت فیزیکی صفر و راکد در سامانه تعلیق می شود با هدف بهبود فضای کسب و کار و افزایش دقت و شفافیت در اطلاعات و آمار طرح های در دست اجرا در سامانه های اطلاعاتی وزارت صمت برنامه تعلیق سیستمی جوازهای تاسیس با پیشرفت فیزیکی و راکد در دستور کار قرار گرفت.

مهرام روانبخش معاون طرح و برنامه سازمان در این خصوص گفت: طبق توافقنامه ای که به صورت مشترک بین دفتر سرمایه گذاری و امور طرح ها وزارت صمت و دفتر مدیریت داده ، آمار و فناوری اطلاعات صورت گرفته، مقرر شد در گام نخست آن دسته از جوازهای تاسیس صادره که طی یک سال فاقد پیشرفت جدید (اعم از این که پیشرفت نداشته باشند یا ثبت نشده باشند) بوده و نیز فاقد اعتبار باشند، با هر میزان پیشرفت فیزیکی به صورت سیستمی تعلیق می شود.

مهندس روانبخش اظهار کرد: طبق توافق مذکور مجوزهای مشمولی که پیشرفت فیزیکی جدید را در سامانه درج نکرده و یا به تایید آن سازمان نرسیده باشند در تاریخ پانزدهم آبان ماه سال جاری تعلیق خواهند شد.

وی تصریح کرد: لازم به ذکر است که رفع تعلیق این مجوزها براساس فرایندهای موجود در سیستم در اختیار سازمان های استانی خواهد بود و از این پس نیز کلید جوازهایی که طی یک سال فاقد پیشرفت جدید بوده و نیز فاقد اعتبار باشند در پایان هر ماه ابطال خواهد شد. لذا ضروریست اشخاصی که پس از اخذ جواز تاسیس نسبت به خرید زمین و شروع عملیات اجرایی اقدام کرده اند با مراجعه به سامانه بهین یاب و ثبت گزارش پیشرفت فیزیکی طرح خود اقدام نمایند و پس از تایید گزارش پیشرفت توسط ادارات صمت شهرستان با مراجعه به سازمان صمت خوزستان نامه تاییدیه ثبت پیشرفت و تمدید جوازتاسیس را اخذ نمایند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار