صفوف تزریق دز سوم واکسن کرونا در خوزستان تشکیل می‌شوند

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 آبان 1400 | 08:46 ق.ظ
صفوف تزریق دز سوم واکسن کرونا در خوزستان تشکیل می‌شوند روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افراد بالای ۶۰ سال و بیماران خاص خواست برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون استان خوزستان مراجعه کنند. بر اساس این اطلاعیه؛ دُز سوم واکسن تقویتی نیست بلکه جزو دوره اصلی واکسیناسیون است و درصورت خودداری از تزریق، ایمنی مطلوب در افراد ایجاد نمی‌شود، بنابراین همه افراد بالای ۶۰ […]

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افراد بالای ۶۰ سال و بیماران خاص خواست برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون استان خوزستان مراجعه کنند.

بر اساس این اطلاعیه؛ دُز سوم واکسن تقویتی نیست بلکه جزو دوره اصلی واکسیناسیون است و درصورت خودداری از تزریق، ایمنی مطلوب در افراد ایجاد نمی‌شود، بنابراین همه افراد بالای ۶۰ سال که واکسن “سینوفارم، بهارات و کووبرکت” دریافت کرده اند، می‌توانند پس از گذشت ۴ ماه از نوبت دوم، برای دریافت نوبت سوم واکسن “مشابه نوبت‌های قبل” به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.

هم اکنون ۳ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۹ شهرستان زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی هستند و ۴ میلیون و ۴۶۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است که از این تعداد یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر یک دز را دریافت کرده اند، البته در هفته منتهی به ۱۴ آبان ماه موارد بیماری در استان یک درصد افزایش یافته، همچنین موارد بستری و فوت ۲۰ و ۱۱ درصد نسبت به هفته قبل کاهشی است.

در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد افراد بالای ۵۰ سال در خوزستان در مقابل کرونا واکسینه شده اند، همچنین ۷۴.۶ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان حداقل یک دُز واکسن را تزریق کرده اند، این در حالی است که ۶۶ درصد جمعیت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان خوزستان یک دُز و ۱۸.۲ درصد ۲ دُز واکسن دریافت کرده اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار