آغاز به کار گشت شبانه در شبکه های آبیاری مارون

تاریخ انتشار: دوشنبه 17 آبان 1400 | 09:45 ق.ظ
آغاز به کار گشت شبانه در شبکه های آبیاری مارون رئیس اداره حریم بانی شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون از آغاز به کار گشت و بازرسی شبانه در اراضی تحت پوشش شبکه های آبیاری مارون خبر داد.

“میثم پوراسماعیل ” گفت : همزمان با شروع کشت های پاییزه و اجرای برنامه توزیع آب و آبیاری در اراضی کشاورزی تحت پوشش شبکه آبیاری مارون ، جهت مدیریت هرچه بهتر مصرف آب کشاورزی ، جلوگیری از برداشت های غیرمجاز و نصب پمپ های بدون مجوز ، گروه گشت و بازرسی شبانه شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری مارون، فعالیت خود را از آبان ماه آغاز کرد.

وی با بیان اینکه برنامه آبیاری اراضی زیر پوشش با دقت هر چه بیشتر در حال اجراست افزود: گروه گشت و بازرسی در راستای نظارت بر نحوه توزیع آب تحویلی و جلوگیری از اتلاف آب ، جلوگیری از سرقت از تاسیسات و دریچه های شبکه های پنج گانه مارون و نظارت بر انجام آبیاری شبانه از ابتدای نوبت بندی آب فعالیت خود را در سطح شبکه های آبیاری بهبهان و جایزان آغاز نموده است.

رئیس اداره حریم بانی شرکت بهره برداری مارون، همکاری و مشارکت کشاورزان را در فراهم نمودن زمینه آبیاری هر چه بهتر مزارع ضروری برشمرد و تصریح کرد: در صورت تفاهم و همکاری کشاورزان با یکدیگر، جریان توزیع آب عادلانه تر خواهد بود و در اجرای برنامه زمان بندی آبیاری و توزیع ساعتی آب منظم تر عمل خواهد شد و تنش اجتماعی و چالش منطقه ای در زمینه توزیع آب را در هیچ شبکه ای شاهد نخواهیم بود .

پوراسماعیل مشارکت بیشتر کشاورزان در امر حفاظت و نگهداری کانال ها را خواستار شد و از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف درخصوص سرقت از تاسیسات و دریچه ها ، برداشت های غیرمجاز از منابع آب و نیز کشت های خارج از محدوده شبکه، مسئولان امر را مطلع کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار