برقراری مجدد پرواز مستقیم اهواز – کویت

تاریخ انتشار: دوشنبه 17 آبان 1400 | 10:12 ق.ظ
برقراری مجدد پرواز مستقیم اهواز – کویت مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از برقراری مجدد مسیر پروازی مستقیم اهواز به کویت خبر داد. سید مهدی رزاز، اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های انجام‌شده، مسیر پروازی مستقیم اهواز به کویت از روز ۱۴‌ آبان ماه امسال مجددا راه‌اندازی و از سر گرفته شد. وی افزود: پرواز مستقیم اهواز – کویت توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از […]

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از برقراری مجدد مسیر پروازی مستقیم اهواز به کویت خبر داد.

سید مهدی رزاز، اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های انجام‌شده، مسیر پروازی مستقیم اهواز به کویت از روز ۱۴‌ آبان ماه امسال مجددا راه‌اندازی و از سر گرفته شد.

وی افزود: پرواز مستقیم اهواز – کویت توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از این پس در برنامه پروازی فرودگاه بین المللی اهواز قرار دارد و به صورت برنامه‌ریزی شده انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: این پرواز روزهای جمعه هر هفته در ساعت ۱۸:۵۰ به صورت برنامه‌ای اقدام به جابه‌جایی مسافران خواهد کرد.

رزاز عنوان کرد: برقراری مقاصد دیگر پروازی از جمله دبی و مسقط نیز در حال پیگیری است و امیدواریم به زودی شاهد راه‌اندازی پروازهای مستقیم از اهواز به این مقاصد باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم به زودی این پروازها را در فرودگاه اهواز برقرار کنیم و پس از حصول نتیجه، زمان برقراری پروازها مشخص خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار