حواله های الکترونیکی کود جایگزین حواله های کاغذی

تاریخ انتشار: دوشنبه 17 آبان 1400 | 11:13 ق.ظ
حواله های الکترونیکی کود جایگزین حواله های کاغذی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی خوزستان گفت: ۶۶ هزار تن کود شیمیایی در انبارهای استان موجود  می باشد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۲۰ درصد افزایش را نشان می دهد.   مدیر شرکت خدمات حمایتی استان با بیان اینکه  کل سهمیه کودی استان برای سال  ۱۴۰۰ ، ۳۱۰ هزار تن می […]
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی خوزستان گفت: ۶۶ هزار تن کود شیمیایی در انبارهای استان موجود  می باشد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۲۰ درصد افزایش را نشان می دهد.
 
مدیر شرکت خدمات حمایتی استان با بیان اینکه  کل سهمیه کودی استان برای سال  ۱۴۰۰ ، ۳۱۰ هزار تن می باشد گفت: از این میزان ۲۳۲ هزار تن ازته، ۴۶ هزار تن فسفاته و ۳۲ هزار تن پتاسه می باشد
سیف الله طاهری افزود: ۱۷۷ هزار تن کود تاکنون به استان تخصیص یافته که ۱۵۰ هزار تن به استان وارد شده است.
وی با بیان اینکه تا کنون ۸۴ هزار تن کود در بین شهرستانهای استان توزیع شده اظهار داشت: ۶۶ هزار تن ذخیره کودی در انبارهای استان موجود می باشد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از  ۱۲۰درصد افزایش را نشان می دهد.
طاهری اضافه کرد: ادارات جهاد کشاورزی شهرستان ها می بایست لیست بهره برداران شهرستان را در سامانه پهنه بندی ثبت کنند و با توجه به سطح قراردادی کشاورز،  جهت صدور حواله کود به صورت الکترونیکی در سامانه پایش کود اقدام نمایند و کارگزار از طریق همان سامانه نسبت به تحویل سهمیه کودی کشاورز اقدام می کند و در این روش حواله کاغذی کاملا حذف خواهد شد.
وی تصریح نمود: کشاورزان جهت دریافت سهمیه کود به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه و نسبت به مصرف بهینه  و متعادل هر سه نوع کود پتاس ، فسفاته و ازته اقدام نمایند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار