خوزستان همچنان در جایگاه نخست مدرسه‌سازی توسط خیران در کشور

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آبان 1400 | 08:51 ق.ظ
خوزستان همچنان در جایگاه نخست مدرسه‌سازی توسط خیران در کشور رییس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان در بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز خوزستان بیان کرد: خیران مدرسه ساز خوزستان در انجام تعهدات خود و میزان پرداخت کمک در ساخت مدارس در سطح کشور امسال جایگاه نخست را کسب کرد.  زیبا صالحپور با بیان اینکه تعیین رتبه مجمع‌های خیران در سطح کشور از زمان برگزاری جشنواره […]

رییس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان در بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز خوزستان بیان کرد: خیران مدرسه ساز خوزستان در انجام تعهدات خود و میزان پرداخت کمک در ساخت مدارس در سطح کشور امسال جایگاه نخست را کسب کرد. 

زیبا صالحپور با بیان اینکه تعیین رتبه مجمع‌های خیران در سطح کشور از زمان برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز تا جشنواره بعدی محاسبه می‌شود گفت: هدف از تشکیل این نشست تقدیر از خیران مدرسه ساز است که یاری رسان عرصه تعلیم و تربیت هستند.

صالحپور افزود: پارسال وزارت آموزش و پرورش طرح آجر به آجر را برای ایجاد بستری مناسب در جمع آوری کمک‌های مردمی در ساخت مدرسه آغاز کرد، که در آن از کمترین کمک مردم نیز برای ساخت مدرسه استفاده می‌شود.

وی گفت: همچنین خوزستان امسال در پویش “من مادرم بچه‌های ایران فرزندان من “رتبه یک کشور را کسب کرد.

وی ادامه داد: در پویش “به رنگ مدرسه “دانش آموزان مقطع ابتدایی نقاشی‌هایی با موضوع فضای مدرسه برای تشویق و ترویج فرهنگ مدرسه سازی ترسیم کردند که از ۲۵۰ هزار نقاشی که در کشور جمع شد، ۱۰۰ هزار نقاشی مربوط به خوزستان بود.

رییس مجمع خیران مدرسه سازی خوزستان بیان کرد: پیشتازی خوزستان در امر مدرسه سازی به دلیل پای کار بودن خیران و مدیران حوزه آموزش و پرورش است؛ امید است با همکاری دولت و خیران در تمام مناطق خوزستان مدرسه سازی انجام شود.

بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز خوزستان امروز با حضور جمعی از خیران مدرسه ساز و مدیران استان در استانداری خوزستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

در این نشست معاون اول رییس جمهوری و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به صورت ویدیو کنفرانس حضور داشتند.

در خوزستان یکهزار و یکصد خیر مدرسه ساز وجود دارد که امسال تاکنون ۲ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در امر مدرسه سازی کمک کردند.

در این آیین از تعدادی خیر مدرسه ساز خوزستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار